Hoi allemaal, Nu hebben we de oude clomid babes en de nieuwe. Misschien leuk om bij elkaar te gaan? Wij tellen er niet meer zoveel als gedacht/gezegd word. Dus wie wil en wie niet? Doen of niet doen? Groetjes Simone
Ik heb eerlijk gezegd tegen gestemd. Hoe kleiner de groep, hoe persoonlijker het is. Dat geeft mij een beter gevoel dan een grotere groep. Mocht het uiteindelijk toch samengaan, dan kunnen we misschien beter een nieuw Topic starten? Liefs Cath
Ik heb voor gestemd. Hoewel ik het met Cath eens bent dat hoe kleiner de groep hoe persoonlijker het is, ben ik toch van mening dat iedereen welkom is, toch? We zitten tenslotte allemaal in hetzelfde Clomid-schuitje. Daarbij kunnen wij nieuwelingen vast nog veel leren van de meer ervaren meiden. Het overzicht dat we in ons topic gebruiken vind ik wel handig. Kan ik af en toe even terugkijken hoe het met iedereen staat, als ik het allemaal even niet meer weet . Een nieuw topic openen lijkt me dan het beste.
Dat ben ik zeker met je eens Simba, iedereen is welkom! Mijn punt is alleen dat ik ook al heel weinig tijd heb om alles te lezen en het van iedereen bij te houden. Als de groep dan ook nog eens 2 keer zo groot gaat worden.....
Hallo meiden, Ik weet het niet hoor. Ik heb destijds 1e ronde clomid geopend om ervaringen met elkaar uit te wisselen. Ik vond het toen wel heel druk en ik kon het ook niet bijlezen. Wist niet meer wie iedereen was en waar iedereen mee bezig was. Als ik nu 2 dagen niet op het 1e ronde clomid topic ben geweest zijn er alweer een aantal pagina's bij. Wat dat betreft ben ik het met Cath eens dat het op deze manier wel lekker is. Het overzichtje wat 'wij' hebben vind ik inderdaad een pluspunt! Maar Simone, met hoeveel zijn jullie nu dan? En Simone, wat vind je van het overzicht? De meiden die meeschrijven op 1e ronde clomid zijn allemaal best wel actief. Als je kijkt naar het topic MMM, is die lijst zo lang dat ik het overzicht echt kwijt ben en het wordt ook niet regelmatig bijgwerkt door iedereen. Liefs, Marit
Ik heb even gekeken. Meeste actief Marjo Annika Shaartje Bloemetje23 Snoopy1979 Bijna niet actief op het moment Bengel (zit volgens mij bij jullie) Chrizzzy Jumeirah Sam v Kylian Schrijft wel eens mee Aldonza
Ik kom alleen af en toe inbreken, omdat ik nog wat mensen van de 'oude garde' wil volgen....dus met mij hoef je geen rekening te houden.
Hoi hoi, T maakt mij niks uit hoor! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch T is indd dat wij van de oude garde met zo'n klein clubje overblijven. Ik ben vlgs mij de opperoudste daar ps. oja moest nog stemmen natuurlijk, dus heb voor gestemd.. liefs
Ben voor! Hoewel ik het ook niet allemaal bij houd allemaal. Denk dat het vooral lekker is om van je af te typen, en van dat schuitje is ook wel prettig, we kunnen elkaar lekker lastig vallen. Maar ik deed het even andersom, eerst heel je verhaal doen, dan pas stemmen.......lekker blond. shaartje