wie van jullie heeft kunstofkozijnen laten plaatsen wil weten hoeveel geld jullie er aan kwijt zijn voor het hele huis kun je het ook per 2 ramen doen want heb niet zoveel geld om alles tegelijk te doen of is dat raar en heb je er veel rommel van binnen dat je muren op mn ieuw moet doen en badkamer muur opnieuw moet betegelen alvast bedankt
Bij ons wordt over een week of 4 een nieuw kozijn geplaatst. Wij doen het per kozijn, net hoeveel geld we hebben: alles tegelijk gaan we niet redden en ik heb geen zin om te wachten met plaatsen totdat we zoveel bij elkaar hebben dat wel alles tegelijk kan. Wij zijn voor dit ene kozijn dan 1500 euro kwijt, (1.40 bij 1.60, met zonnescherm erbij). Dat kon wel goedkoper, maar wij hebben verschillende offertes laten opmaken en deze zat qua prijs dus tussen de duurste (2750) en de goedkoopste (500) in, maar had wel de kwaliteit (zoals wij dat dan kunnen beoordelen ) van die duurdere. Dus dat is helemaal niet raar hoor De muren worden volgens mij niet echt beschadigd hoor. Je moet enkel gordijnrails eraf halen en wat meubels aan de kant zetten zodat ze er goed bij kunnen. En er zal allicht wel eea aan stof bij vrijkomen.
Mijn moeder heeft vorig jaar overal kunstof laten plaatsen. Maar je kunt het ook gerust per raam doen....er zijn veel mensen die het op die manier doen. De muren raken niet beschadigt en qua stof en rommel is het haar erg meegevallen. Volgens mij was mijn moeder voor haar hele huis, incl. 3 deuren, waaronder 1 prachtige voordeur, 12 duizend euro kwijt. Ze heeft het door een Duitser laten uitvoeren.
heb net hele huis laten voorzien van kunsstof kozijnen. je kan het per raam laten doen.. per raam zijn ze ongeveer 1 uur kwijt.. en geen rommel.. dat beetje wat ze maakte hebben ze zelf opgeruimd. ik zou een goeie prijsvergelijk laten maken.. ik heb hier nl 10 ramen, 5 deuren, een garagepoort en openslaande tuindeuren laten plaatsen, alles met HR++ glas, en tussen duurste en goedkoopste (zijn het beide niet geworden) zat een 8000 euro verschil. (heb ook in duitsland gekeken, maar die in NL gaf mij beter gevoel)
Ik weet niet precies hoe duur het was. Maar wat je ook even moet uitzoeken is alle subsidie die je er op kunt aanvragen. Zowel gemeente als provincie heeft die ( geloof ik, moet je even opzoeken) en kan soms wel 3000-5000 korting geven. Ik geloof dat die van ons 20.000 euro was. Volledig, schuifpui et cetera