Hallo, Ik ben er dit weekend achter gekomen dat ik zwanger ben (ongeveer 4 weken en 4 dagen), dit is ook de week dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten zijn. nu had ik maandag 1x helderrood bloedverlies, niet veel alleen bij het afvegen, daarvoor en daarna was het beetje lichtroze maar over het algemeen beetje bruin (alleen bij afvegen en niet veel), nu had ik gister weer 1 moment van helderrood bloedverlies (beide keren was het trouwens heel vloeibaar en niet veel) en de rest van de dag ook alleen bij het afvegen beetje bruin/licht roze, vandaag weer alleen bij het afvegen bloedverlies, tot op dit moment is het vooraal roze/oranje, wel weer 1 moment gehad van helderrood dun en vloeibaar bloed, vanmiddag zat daar ineens een heel klein "snotje" in, om het zo maar even te noemen, echt een bloedstolseltje van nog geen 0,5 cm groot in een langwerpige vorm (geen idee hoe ik het precies moet omschrijven), is dit een miskraam of gaat dit een miskraam worden? of kan het ook voorkomen dat er toevallig wat bij zit maar dat het niets te beteken heeft, het "snotje" had ook echt een donkerrode kleur, dus niet gelig ofzo zoals ik wel vaker heb gelezen, ik had het een beetje afgespoeld maar het was echt gewoon bloed, kon er niets anders in ontdekken. sorry als het een beetje een warrig verhaal is maar ik ben nu een beetje gestresst.... ik heb trouwens al een week een zeurend gevoel in mijn buik (darmen en baarmoeder) maar niet echt krampen ofzo, als ik bv ongesteld moet worden is het veel erger (maar niet zo erg dat ik krom loop hoor) kan iemand me geruststellen of moet ik er rekening mee houden dat ik een miskraam heb gehad (of ga krijgen)? groetjes Bo
Helaas kan ik niet op je vraag antwoorden. Maar een ding weet ik wel als het bloeden niet door heeft gezet is het niet altijd gezegt dat het een miskraam is. Sterkte met afwachten.
Bedankt voor je reactie. Ik ben zo bang dat ik niet meer zwanger ben. Het bloEden zet niet door nee. Nu is het weer lchtbruin en nog steeds alleen met afvegen. Heel vervelend dit allemaal. Ik wou dat er een raampje in mijn buik zat dat ik kon zien of alles nog goed zit. Maar ik dacht dat zodra er een stopseltje bij zit, hoe klein dan ook, dat dat niet goed is. Maar we wachten nog af. Zijn er misschien mensen die dit welleens hebben gehad en dat ze gewoon nog zwanger waren?