Hallo Ik had even een vraagje volgens de calculator zo ik op 10 januari mijn innesteling moeten krijgen maar ik ga net naar het toilet en bij het afvegen had ik last van een beetje rozig bij het afvegen kan dat betekenen dat ik dus nu mijn instelling al zou hebben. Ik ben sinds een paar dagen ook ontzettend misselijk kan dat allemaal met de instelling te maken hebben . ik ben inmiddels al vanaf maart 2005 gestopt met de pil alleen dat rozige verlies heb ik nog nooit eerder gehad mvg christina
Hoi hoi, Een innesteling kan gepaard gaan met wat roze vloed dus wie weet meid, ik duim voor je ! Liefs, Bibu !
ik durf bijna niet meer te hopen maar toch doe ik het stiekum hihih en die misselijkheid is dat gewoon toeval of kan je dat ook al hebben voor je innesteling?
Ja dat kan hoor (heb er zelf nog geen ervaring mee). Maar op de andere forum las ik dat er genoeg meiden zijn die al misselijk waren vòòr hun nod. Ik hoop het voor je!
ik ben wel vaker misselijk geweest alleen nu had ik echt zoiets van he zou het iets met elkaar te maken kunnen hebben
nee oke dan weet ik dat haha was evne bang dat dat altijd zo was. zit eingelijk zelf ook van zou het nu raak zijn of niet. aangezien ik dus ook al sinds zaterdag misselijk ben en wel zeurende borsten. en hoofdpijn.en slaap slecht vandaag is de misselijkheid wel goed te doen vage aanwezigge miselijkeheid maar niet roze gevloed vandaar me vraag
ik zou nog 10 daagjes moeten afwachten en we zullen het wel zien Maar wachten duurt lang hahahah groetjes christina
Het vervelende is vaak dat elk klachtje zowel bij ongesteld worden als bij zwanger zijn past, de enige remedie is inderdaad afwachten. Succes allemaal !
misschien een stomme vraag maar hebben jullie er weleens van gehoord dat iemand die zwanger is vaak de hik heeft?
Nee, nog nooit gehoord. Vraag het eens op het zwanger zijn forum, misschien hebben de dames daar ook vaak de hik ?
Hoi Meiden Ik heb ook wat meegemaakt vandaag Was vanmiddag naar de wc geweest en heb toen wat afgeveegt maar dat was geel rekbaar slijm Wat kan dit betekenen ben best nerveus wat het zou zijn Wie kan mij dit vertellen of wie heeft dit ook gehad Liefs Tijgertje23