Hallo allemaal, ik lees nogal wat negatieve verhalen over de Romed testen. Ik heb zelf Matcare maar nu zag ik een plaatje van een Romed test, en die ziet er precies hezelfde uit als de Matcare test. Het zijn toch niet dezelfde testen? Die van Clear Blue bijvoorbeeld, die ziet er heel anders uit.
ik heb ook zo romed test gedaan en dan lijkt het net of er dus ook een streepje staat bedoel ik test gewoon maandag weer maar dit heb ik dus nooit gehad bij matcare die twijfel dan
Bengeltje, romed is pas positief als beide lijntjes even donker zijn, of de testlijn donkerder dan de controle lijn. Dit geld zowel voor de dipsticks als voor de midsterams! Voor zover ik weet is bij matcare een streepje een streepje...
bedankt voor de tip want bij de matcare stond ook een licht streepje . ik ga gewoon weer matcare bestellen is voor mij even makkelijker want daarbij krijg ik dus wel de gebruiksaanwijzing
Zou ik zeker doen dan! Of morgen eentje in de drogist halen als je al een streepje zag? Dat is natuurlijk wel het snelst en als je bij matcare een streepje had.....anyway, ik duim voor je!
haha helaas gaat het niet om morgen te halen want morgen krijg ik visite en heb dan tot maandag avond een loge dus dat gaat niet . die mag niet weten dat we aan ut klussen zijn we willen het voor naaste familie nog geheim houden alleen me ouders weten het vandaar. en ik kan wel wachten met testen haha
haha helaas gaat het niet om morgen te halen want morgen krijg ik visite en heb dan tot maandag avond een loge dus dat gaat niet . die mag niet weten dat we aan ut klussen zijn we willen het voor naaste familie nog geheim houden alleen me ouders weten het vandaar. en ik kan wel wachten met testen haha bedankt voor het duimen sorry voor mijn dubbele post was niet de bedoeling
Wat zal dan het verschil zijn tussen Matcare en Romed? Alleen het "stiftje" dat de urine opneemt? En waarom is Matcare zo goedkoop en Clear blue zo duur?
Ik ben heel tevreden over Matcare via deze site, zo besteld en zo in huis. Duidelijk en gebruiksvriendelijk. Romed ken ik niet, maar ik heb al veel negatieve verhalen erover gelezen. Succes, meiden!