hoi Ik heb een vraagje. Ik ben woensdag naar de dokter geweest omdat ik vaak pijn in mijn zij heb en ik me de laatste tijd niet lekker voel. dit al een paar maanden Ik ben vorig jaar maart gecurateerd ( zeg ik het goed?) en heb daarna geen inwendige onderzoek gehad of echo. mijn cyclus is helemaal ontregeld en ik vloei echt verschillend. Nu mijn vraag. Ik ben inwendig onderzocht door de huisarts en ze had na afloop wat bloed op der handschoen Sorry weet dat het smerig is maar moet even. Ben nu ongeveer in de periode dat ik het moet worden bij een normale cyclus van 28 dagen. Ze zei toen dat ik mijn periode gekregen had. maar nu het rare. ik vloei helmaal niet. Heb wel een verband maar niks. alleen als ik ga plassen is er wat op het toiletpapier. Heb ik nu mijn periode of niet. Want ik heb nergens last van. jennefer
hoi jennefer26. Ik zou je heel graag het antwoord willen geven maar helaas is het voor mij ook niet duidelijk. HEt lijkt erop dat je inderdaad je periode hebt maar dat je maar weinig vloeit. Het is nu bijna een jaar geleden dat je gecuratteerd bent. Je cycles zou zich weer moeten hebben hersteld ( hoe was je cycles voor je miskraam) Ik wil je adviseren er nog eens met je huisarts over te hebben en je eventueel te laten verwijzen naar een gynacoloog. Groetjes Imke
Hoi , sorry dat ik nu pas reageer. toen ik gestopt was met de pil was het precies 28 dagen en voor ik begon met de pil was het 30 dagen. oja en op zaterdag had ik echt bloed verlies dus kan ik die dag mijn periode gehad hebben? ik ben al naar de dokter geweest. ik moet over twee weken een echo laten maken van mijn eierstokken en baarmoeder. dit omdat ik na de curatagge (als je het zo schrijft) geen na controle gehad heb. jennefer
Hoi Jennefer, je mag inderdaad de zaterdag zien als je periode. En het is goed dat je nog een echo krijgt, als controle op je curettage. Imke