vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shami, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shami

shami Lid

19 jul 2011
    9
    0
    0
    alkmaar
    hallo,

heb ff een vraagje misschien dat iemand meer weet als mij!

ben de laatste tijd heel erg moe daarbij komt dat ik maandag ongsteld ben geworden terwijl ik het pas over 2 weken zou moeten worden en het is heel raar het is helemaal niet rood geweest en het was heel weing een beetje oud bloed gemend met beetje oranje nog nooit zo gehad en vooral omdat het zo weinig was en nu is het al weg.is het dan verstandig om nu een test te doen of wanneer ik het eigelijk zou moeten worden over 2 weken dus???

groetjes lies

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    misschien heb je wel een innestelingsbloeding of is het van je eisprong,, had laatst bij me eisprong ook wat bloed verloren..
    ik zou over 2 weekjes testen dan weet je het zeker :)

3. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    nu testen heeft nog niet veel zin als je pas over 2 weken ongesteld zou moeten worden. Kan gewoon wat oud bloed zijn, ovulatiebloeding, innesteling, doorbraakbloeding etc etc
    dus hoe moeilijk ook, afwachten en als je niet ongesteld wordt, testen. succes!

4. shami

shami Lid

19 jul 2011
    9
    0
    0
    alkmaar
    dank jullie wel voor de snelle reactie s

nou dat worden 2 lange weken voor mij :D

5. shami

shami Lid

19 jul 2011
    9
    0
    0
    alkmaar
    hoi

ik denk zal ff updaten
    was vandaag naar de gynacoloog dus dacht wacht gewoon met die test en vraag haar hoe of wat en misschien dat ze wilde kijken en ja dat ging ze doen helaas was er niks te zien in mijn baarmoeder:(
    en ze heeft me nu een temperatuurkaart meegegeven en moet gaan bloedprikken en dan in oktober met me vriend komen dus er gaat nu eindelijk iets gebeuren.ben daar erg blij mee.
    nou moest het ff kwijt

groetjes lies

6. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Shami,

Fijn dat je de stap naar de gyn hebt genomen en dat er nu 'wat gaat gebeuren'. Blijf positief, dan gaat het vast goed komen!

Deel Deze Pagina