ik heb laat in de middag enorme krampen steken in me buik gehad moest ze echt weg zuchten en gaan liggen maar het was na een kwartiertje wel weer gezakt en nu is het weer weg..... mijn vorige cyclussen lagen tussen de 22 en 26dagen, 1e dag was 20juli, heb op 28 en 30juli erg gezellig gehad en nu dus dit...... is dit nu van mijn ei (nog nooit zo gevoeld) of kan het een innesteling zijn geweest. wie herkent dit misschien......
Hoi Surry, Ik herken het wel; ik heb dit ook vaak rond mijn eisprong gehad en vlak voor mijn menstruaties. Net alsof er iets moet losbreken ofzo! Ik heb weleens gehad dat het net op lichte weeen leken (ik weet ook hoe ze echt voelen). En ik heb er weleens flauwval neigingen van gehad. Brrrr het is echt niet leuk in ieder geval. Bij jou zou het inderdaad ook weleens een innesteling kunnen zijn. Afwachten maar. Sterkte.
gekke is dat ik al bijna twee jaar van de pil af ben en dit nog nooit gehad heb, en idd het leek op weeen!
Hopelijk is het eenmalig. Bij mij bleef het een paar maanden steeds terug komen... Als het een innesteling was,is het zeker eenmalig