groente potjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marline1983, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi hier ben k weer

k had een topic geopend over fruithapje
    dat gaat goed ze krijgt het nu al bijna een week vanaf
    wanneer kan k groente hapjes gaan geven of moet k nog eerst de tijd geven voor de fruithapjes

gr marline

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Heej Marline, het advies van mijn ka was om eerst groente te geven, omdat dit wat netraler van smaak is. Fruit is wat zoeter en vinden ze meestal lekkerder. Als Lynn goed groente at, mocht ik ook fruit gaan geven. Ik zou haar dan rond 10.00u fruit moeten geven en rond 17.30 groente.

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    heyy juudje
    tegen mij zei iedereen dat k met fruit moest beginnen hmmm
    nou ze weet eigenlijk niet wat ze er van moet vinden ze spuugt het niet uit ofzo ze eet het wel op zit me alleen met zo'n vied gezicht aan te kijken
    haha wanneer ben je ook fruit erbij gaan geven? of deed je dat nog niet
    gr marline

4. hoi,

ik ben bij mijn dochtertje al met 3 maandjes begonnen met het fruithapje ze vindt het heerlijk,toen ze 4 maande was kreeg ze ook haar groentehapje,de eerste paar hapjes vondt ze niet echt lekker maar nu is ze ondertussen 5 maandjes en het gaat prima,alleen ik wou nu dus beginnen met vers fruit omdat dat volgens mij toc wel wat beter is,maar dat wil ze dus niet,dus ik hou het gewoon op potjes. :D

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Juist, hier precies hetzelfde...
    Eerst fatsoenlijk groente eten, dan pas fruit.
    Fruit lusten bijna alle kinderen wel, dat is zoet, maar groenten dat is een ander verhaal... hihi...

6. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    wij begonnen ook met groente en na een weke zijn wij gaan varieeren de ene dag groente de andere fruit en pas na 2 a 3 weken zijn wij 1 fles eraf gaan halen en overdag fruit en savonds groente gaan geven maar desmond was erg snel wat betreft eten van een lepeltje dat snapte hij al bij de eerste hap

7. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    1 fles eraf? Nu al? Dit mag toch pas later?

Marline, ik geef alleen groente. Over een week of 2 ga ik er fruit bij doen. Ben benieuwd wat ze daarvan vindt. Wortel en broccoli vindt ze in ieder geval geweldig. Haha

Deel Deze Pagina