Ik heb een vraagje Ik ben sinds 29 november2006 gestopt met de pil. Daarna werd ik na 26 dagen ongesteld. Ik slikte eerst microginon maar daar had ik teveel last van. Toen heb ik een half jaar niets geslikt. En mijn cycles was toen regelmatig. Daarna ben ik aan de Diane pil gegaan(2jaar). Nu is het 33 dagen later en ik ben nog niet ongesteld. Ik heb maandag een test gedaan en die was negatief. Kan het ook zijn dat je een keer een maandje overslaat? Of zou ik over een paar dagen weer moeten testen?( Het lijkt me namelijk sterk om nu al zwanger te zijn. Heb ook niet erg last van symptonen op wat krampjes na)
Je bent nog aan het ontpillen... kan een jaar duren ( helaas) mijn eerste cyclus na de pil duurde 72 dagen, de tweede 35 en nu na 36 dagen nog geen ei gehad.. duurt dus een poosje bij sommigen.. zou niet te vaak testen (voor je portomonnee ) of testen op zwangerschapstest.nl bestellen zijn wat goedkoper... pas testen als je het idee hebt dat er wat is (heb er de eerste cyclus 3 tegenaan gegooid allemaal niks natuurlijk) liefs en succes rensie
Lastig he... ik ben halverwege december gestopt met de pil en ben al op dag 41... nog niets te bekennen... ik ga van t weekend testen... Schijnt vaker te gebeuren wanneer je net gestopt bent met de pil... maar ja hopelijk van t weekend een positieve test Ik heb trouwens meteen op m'n NOD al getest en na een paar dagen weer... had niet zoveel zin natuurlijk... Ik heb testen gekocht hier op de website, is lekker goedkoop. Kun je ook es testen zonder dat je t zonde van je geld vindt en dan ben je weer rustig! (is mijn ervaring tenminste!)