pijn binnenkant bovenbeen en rug bij 37 wk

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door dolfijn73, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn73

dolfijn73 Actief lid

1 mei 2010
    192
    0
    0
    Ik vraag me af of wat ik voel te maken heeft met indalen kindje en/of bekkenklachten.

Heb sinds deze week enorme last van soort spierpijn aan de binnen kant van mijn bovenbenen. Rechts erger dan links. Dat is ook precies de kant waar ik eerst last had van pijn in mijn lies en bil. Maandag ook naar bekkenfysio geweest en die heeft me behandeld en daarna is die pijn in mijn benen gekomen. Ben van plan haar morgen ook even te bellen of ik eerder langs kan komen van de week, anders pas vrijdag. Heel lastig lopen zo en vraag me bovendien af of het dat wel is. Kan het ook wat anders zijn naar jullie idee?

Kindje is wel ingedaald (volgens gyn afgelopen vrijdag en die dacht ook dat die pijn aan benen uit bekken komt) en heb sinds paar dagen dan ook enorm last van lage rugpijn. Gisteren vrij heftig, kon bijna niet zitten, alleen op zij liggen was prettig. Vandaag lijkt het iets beter te gaan. Vind dat buik ook meer hard is.....misschien bevallen binnenkort???

Hoor graag jullie mening. Alvast dank!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Als ik het zo hoor lijkt het voor mij ook vanuit je bekken te komen, verstandig van je om morgen te bellen om de afspraak te vervroegen. Alleen de fysio kan precies zeggen of het wel of niet van uit het bekken komt. Indalen kan ook een reden zijn, maar vaak niet zo extreem.

Imke

Deel Deze Pagina