Ik zit met een vraag waar ik maar geen antwoord op kan vinden op internet. Vorige week vrijdag had ik een poisitieve ovu test, zaterdag een knalstreep, zondag nog een streep, maar wel lichter. Maandag een super witte ovu test, niets te zien dus. Maandagavond kreeg ik een enorme steek in mijn onderbuik, echt niet normaal. Woensdag had ik bij het afvegen wat sljm ( dacht ik), dus ik heb een ovutest gedaan. Deze was weer licht positief. Ook gisteravond was deze licht positief. Zou dit kunnen betekenen dat ik weer een eisprong krijg? Dat kan toch niet?? Ik heb ook de hele tijd van die menstruatiekrampjes, soort zeurderig gevoel, krijg puisten, pijnlijke borsten/ tepels ( altijd tijdens eisprong) en volgens mijn man is het ook niet normaal dat je huilt als Rosa uit GTST dood gaat. En niet gewoon huilen, nee, schokkend huilen! Dus ik denk dan dat mijn menstruatie er aan zit te komen... Maar zo voelt het eigenljik ook weer niet.... Wie heeft raad??
Hahaha moest ff lachen om dat Rosa stukje! Ik ben niet bekend met ovu testen maar heb wel gelezen hier dat ie soms positief uitslaan als je zwanger bent.
Ik jank overal om de laatste tijd, dus ook toen Rosa doodging, dus je bent niet de enige met de labiele factor . Voor een ovu test die positief uitslaat vanwege een eventuele zwangerschap lijkt me het nog wat vroeg. Misschien een na wee van je eisprong of sprong je ei op dat moment. Als je zaterdag duidelijke LH piek had, dan zou dat nog best wel eens kunnen.
Licht positief bestaat niet bij ovutesten... Ze zijn alleen positief als de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep... Ik denk dat de eerste testen dus je ei aangaven en dat er nu niks aan de hand is...