Hallo, Ik heb een vraagje. ik heb vanaf maandag positief getest nog wel licht maar hij was goed zichtbaar positief. Gister nogmaals getest en deze was al donkerder (gister nod dag) De gehele week had ik zo af en toe lichte krampjes en herrinner me dat van mijn eerste zwangerschap dat ik dat ook had zoals zoveel vrouwen. Echter vandaag is mijn menstruatie alstoch doorgebroken het enige wat ik vreemd vind in dit geheel is dat ik nergens last van heb. Normaal (al sinds ik mijn menstruatie voor het eerst kreeg) ben ik ziek van de pijn en heb medicijnen nodig om de eerst ongiedag een beetje door te kunnen komen. Vandaag in zijn geheel niets van dat alles..alleen af en toe net als al heel de week wat vage krampjes die komen en gaan. Verders ook geen stolsels maar wel helder bloed verlies op normale manier. dus geen bruin slijm zeg maar. Is het zo dat het toch afgekomen is met mijn menstruatie maar ik mazzel heb nu een keer niet ziek ben (zou voor het eerst zijn) Heb ook al eens een miskraam gehad en die pijn staat me ook nog levendig op het vizier. Dus vandaar dat ik het vreemd vind dat ik nu dus nergens last van heb omdat in beide gevallen de pijn vreselijk is. Of kan het ook nog iets anders zijn? Dank u wel voor uw informatie. Groetjes Debby
Hoihoi, Als het mis zou zijn dan zien we vaak dat het afkomt als een zwaardere menstruatie dus dat het nu geheel pijnloos verloopt terwijl het normaal heel gevoelig is vind ik ook een beetje vreemd......Nu zien we in de jonge zwangerschap wel eens vaker bloedverlies dat niet op een miskraam hoeft te wijzen dit kan ook best veel zijn....omdat je nog zo jong zwanger bent kan je ook nog niets zien op de echo dus wat ik je wil aanraden is om over 2 wkn nog eens te testen, is de test positief maak dan een afspraak voor een echo is deze negatief dan was dit helaas een miskraam. (Ps als het n miskraam is dan kan je nog 2 wkn lang pos testen, wacht daarom eerst deze twee weken af!) Imke
Dank je wel voor je antwoord Dan ga ik volgende week eerst lekker op vakantie de boel de boel laten en over drie weken als ik terug ben een test doen. Nogmaals hartelijk dank.