Ik ben 5,5 maand geleden bevallen van een ontzettend lief jongetje. Hij is met de vacuüm pomp geboren omdat mijn stuitje in de weg zat, mijn stuitje is daardoor gekneusd. Maar nu, 5,5 maand later kan ik nog steeds niet normaal zitten. Ik ben bij een bekkenfysio, osteopaat, huisarts en trauma-arts geweest. Er zijn foto`s gemaakt en het is niet gebroken. Ik slik behoorlijk wat pijnstillers maar ik kan nog steeds mijn zoontje niet vasthouden als ik hem de fles geef omdat ik niet kan zitten. Borstvoeding was helemaal een ramp en lukte gewoon niet omdat ik zoveel pijn had. Nu krijg ik volgende week een prik in het onderste gedeelte van mijn ruggengraat zodat het stuitje als het goed is helemaal gevoelloos wordt. De arts noemde het geloof ik een koudeelblok (ofzoiets) Heeft iemand daar ervaring mee? Ik hoop zo dat het 'de oplossing' is. Ik hoop zo dat ik mijn zoontje fatsoenlijk de fles kan geven. ik hoop zo dat ik weer bij mijn schoonouders op bezoek kan (die wonen op drie kwartier rijden afstand). En ik hoop ook dat ik weer aan het werk kan.
Ik heb er geen ervaring mee. Ik heb die pijn gelukkig maar een maand gehad ook na een vacuum bevalling en het is vreselijk! Maar ik wil je toch even zeggen wat ontzettend naar!!! En heel veel sterkte er mee!
Ik denk dat hij 'caudaal-blok' bedoeld heeft! Hier geen ervaring mee, maar wil je wel even een virtuele knuffel geven! Wat naar dat je er zo'n last van hebt!