in april ga ik stoppen met de pil Mijn vriend en ik zijn er helemaal klaar voor hebben goeie lange en serieuze gesprekken gehad.... Aangezien dit ons 1e kindje word zal ik nog veel moeten leren en weten zoals wat moet ik doen als ik ben gestopt moet je dan wachten tot je 2x ongesteld bent geweest of maakt dat niet uit? misschien stom omdat ik pas stop in april maar het heeft een prive reden daarom jammer genoeg pas in april maar voor dat je het weet is het zover!
De tijd vliegt hoor ! In principe als je stopt krijg je eerst een ontrekkings bloeding, daarna kun je gewoon aan de slag voor jullie babytje. Je kan wat last hebben van ontpillen. Hopelijk mag het snel raak zijn. Liefs, Bibu en WELKOM natuurlijk !
ik moet alleen nog dingen leren over de cycles enzo maar dat komt heb nog even de tijd en hier kan ik vragen stellen...
ja die info is hier echt goed te vinden en als ik iets niet snap zal ik het zeker vragen alleen jammer dat onze naam voor een meisje niet bij babynamen staat wilde kijken wat die betekent
tik je em gewoon in bij google meid.... naam die je wilt geven en betekenis, zul je ongetwijfeld wel een site terugkrijgen waar de betekenis ervan opstaat... en idd zodra je stopt met de pil kun je gewoon gelijk voor het "echie"gaan hoor, er zijn er bij die adviseren om eerst een paar maanden met condoom te vrijen maar ik persoonlijk en ook mijn gyn vond dat belachelijk en niet nodig...dusse veel succes zou ik zeggen en dat je je maar gauw onder het kopje "ik ben zwanger"mag scharen...
En dan mag je lekker gaan klussen zoals dat hier vaak genoemd wordt. En daarna... wachten op de duiveltjes (dat is je ongesteldheid) maar hopelijk komen die pas 9 maanden later weer om de hoek kijken. De dag dat je ongesteld moet worden maar het liever niet wil wordt hiert vaak NOD genoemd, dan ben je vast een beetje op de hoogte van wat begrippen hier.
dimmel voor je het weet is het april en dan kan je er voor gaan. hopelijk hoef je niet lang te wachten tot je zwanger bent. nu nog ff lekker vor de fun klussen en straks voor het echie liefs sonja
ja daarom heb ik me aangemeld hier kan ik mijn vragen kwijt en ervaringen delen...ben zo blij als het april is wat zijn die cijfers die sommige bij hun onderschrift hebben?
Even een tipje: Mocht je toch willen 'ontpillen' kan je natuurlijk ook al nu stoppen en tot april condooms gebruiken....
Ik vind dat een heel goed idee. Tevens krijg je dan al een beetje inzicht hoe jouw cyclus verloopt en hoeveel dagen die duurt. Succes met wachten, voordat je het weet is het zo ver!
we hebben besloten dat ik donderdag de laatste pil neem en dan word ik maandag ongesteld en vanaf dan gaan we al knutselen we kunnen echt niet meer wachten tot in april....
haha, ik wou net schrijven dat ik net als jij in april bij mij eind april de laatste pil neem. maar jij hebt besloten er nu al voor te gaan. door persoonlijke omstandigheden kan het even niet nu al bij mij. en vrijen met condoom vind ik zo een gedoe.dus bij mij is het echt wachten 21 april zal ik mijn laatste pil in nemen. kan me er nu al op verheugen. en eigenlijk gaat het heel erg snel vind ik wij hadden in nov al besloten dat we dan zouden stoppen. en het is nu al bijna feb gaat echt super snel. je vroeg nog wat de cijfers zijn bij sommige dat is hoe lang hun cyclus is geweesd. bijv als er 30 staat ligt er van de eerste dag tot weer de eerste dag van ong 30 dagen. dag een ongi is dag en 1 en weer dag een ong is dag 30. groetjes