stop in april met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lisje86, Jan 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    in april ga ik stoppen met de pil
    Mijn vriend en ik zijn er helemaal klaar voor hebben goeie lange en serieuze gesprekken gehad....
    Aangezien dit ons 1e kindje word zal ik nog veel moeten leren en weten zoals wat moet ik doen als ik ben gestopt moet je dan wachten tot je 2x ongesteld bent geweest of maakt dat niet uit?

misschien stom omdat ik pas stop in april maar het heeft een prive reden daarom jammer genoeg pas in april maar voor dat je het weet is het zover!

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    De tijd vliegt hoor !
    In principe als je stopt krijg je eerst een ontrekkings bloeding, daarna kun je gewoon aan de slag voor jullie babytje.
    Je kan wat last hebben van ontpillen.
    Hopelijk mag het snel raak zijn.

Liefs, Bibu en WELKOM natuurlijk !

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    ik moet alleen nog dingen leren over de cycles enzo maar dat komt heb nog even de tijd en hier kan ik vragen stellen...

4. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    En je kan heel erg veel info vinden hier, snuffel maar lekker rond en alle vragen zijn welkom.

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    ja die info is hier echt goed te vinden en als ik iets niet snap zal ik het zeker vragen alleen jammer dat onze naam voor een meisje niet bij babynamen staat wilde kijken wat die betekent

6. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    tik je em gewoon in bij google meid.... :) naam die je wilt geven en betekenis, zul je ongetwijfeld wel een site terugkrijgen waar de betekenis ervan opstaat...

en idd zodra je stopt met de pil kun je gewoon gelijk voor het "echie"gaan hoor, er zijn er bij die adviseren om eerst een paar maanden met condoom te vrijen maar ik persoonlijk en ook mijn gyn vond dat belachelijk en niet nodig...dusse veel succes zou ik zeggen en dat je je maar gauw onder het kopje "ik ben zwanger"mag scharen... ;)

7. Niet meer actief

hoi meid
    leuk zeg
    hopelijk is het dan snel raak
    op naar april....

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    heb net uitgerekend 29mrt neem ik de laatste pil en dan word ik 5april ongesteld en dan :D

9. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    En dan mag je lekker gaan klussen zoals dat hier vaak genoemd wordt.
    En daarna... wachten op de duiveltjes (dat is je ongesteldheid) maar hopelijk komen die pas 9 maanden later weer om de hoek kijken.
    De dag dat je ongesteld moet worden maar het liever niet wil wordt hiert vaak NOD genoemd, dan ben je vast een beetje op de hoogte van wat begrippen hier.

10. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dimmel voor je het weet is het april en dan kan je er voor gaan.
    hopelijk hoef je niet lang te wachten tot je zwanger bent.
    nu nog ff lekker vor de fun klussen en straks voor het echie

liefs sonja

11. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Spannend hoor!
    Lees je hier maar lekker in en klets gezellig met ons mee :D

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    ok ik begreep het al niet haah maar thnx!

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik stop een aantal maanden na jou, maar ik ben nu ook al van alles aan het lezen (en leren).

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    ja daarom heb ik me aangemeld hier kan ik mijn vragen kwijt en ervaringen delen...ben zo blij als het april is :D

wat zijn die cijfers die sommige bij hun onderschrift hebben?

15. Marloesje

Marloesje Actief lid

Jan 2, 2007
    361
    0
    0
    Welkom hier! Voor je het weet is het april...de tijd vliegt. Hopelijk zul je dan snel zwanger zijn.

16. Marloesje

Marloesje Actief lid

Jan 2, 2007
    361
    0
    0
    Even een tipje: Mocht je toch willen 'ontpillen' kan je natuurlijk ook al nu stoppen en tot april condooms gebruiken....

17. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik vind dat een heel goed idee. Tevens krijg je dan al een beetje inzicht hoe jouw cyclus verloopt en hoeveel dagen die duurt.

Succes met wachten, voordat je het weet is het zo ver!

18. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    we hebben besloten dat ik donderdag de laatste pil neem en dan word ik maandag ongesteld en vanaf dan gaan we al knutselen we kunnen echt niet meer wachten tot in april....

19. titus

titus Fanatiek lid

Dec 6, 2006
    1,300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    haha,
    ik wou net schrijven dat ik net als jij in april bij mij eind april de laatste pil neem.
    maar jij hebt besloten er nu al voor te gaan.
    door persoonlijke omstandigheden kan het even niet nu al bij mij. en vrijen met condoom vind ik zo een gedoe.dus bij mij is het echt wachten 21 april zal ik mijn laatste pil in nemen.
    kan me er nu al op verheugen.
    en eigenlijk gaat het heel erg snel vind ik wij hadden in nov al besloten dat we dan zouden stoppen. en het is nu al bijna feb gaat echt super snel.
    je vroeg nog wat de cijfers zijn bij sommige dat is hoe lang hun cyclus is geweesd. bijv als er 30 staat ligt er van de eerste dag tot weer de eerste dag van ong 30 dagen. dag een ongi is dag en 1 en weer dag een ong is dag 30.
    groetjes

20. Marloesje

Marloesje Actief lid

Jan 2, 2007
    361
    0
    0
    Spannend meid....heel veel succes :D

Share This Page