ik heb even een vraagje... ben net lekker buiten de deur wezen lunchen en ben zo slim geweest om een omelet te nemen... hij stond voor mijn neus en toen vroeg ik me af of ik hem eigenlijk wel mocht eten ( bovenkant ziet er toch altijd een beetje rauw uit ) heb het wel opgegeten maar heb nu al stress of ik dat wel had moeten doen ik hoop dat jullie mij een beetje gerust kunnen stellen?? in ieder geval alvast bedankt voor het beantwoorden.... groetjes riniti
hoi een omelet kan helemaal geen kwaad hoor. Hoop dat ie lekker heeft gesmaakt. De eieren in Nederland worden streng gecontroleerd en zijn in 99,9% van de gevallen salmonella vrij. Dus geen zorgen! Mirjam
oh, echt superbedankt!! wat ben ik blij met dit antwoord ik vond mezelf zo stom... belde mijn man in de auto dat ik zo stom was geweest om dat te eten en moest er gewoon van huilen... maar gelukkig dat het geen kwaad kan! hij heeft niet lekker gesmaakt eerlijk gezegd, ik was er gewoon misselijk van hihi, nogmaals thanks, groetjes riniti