Ik heb net wat vocht verloren. ik voelde het echt lopen. Het is helder/wit. Ik maak me nu wel zorgen. Voor de zekerheid heb ik de HA gebeld en die zegt je moet afwachten want misschien is het een miskraam....ik vind dit wel erg kort door de bocht..... Nu maak ik me dus ook best heel veel zorgen kent iemand dit? Stephanie
Nou ja... leuke arts zeg Don't worry, als ik het zo lees klinkt het echt als afscheiding. Daar heb ik de hele zwangerschap al last van, soms idd zo dun als water. Verder geen krampjes of bloed erbij?
Ik heb wel al 2 nachten wat last van (ik denk) mijn banden. Als ik me omdraai enz en dat trekt dan door naar mijn rug......maar of dat er wat mee te maken heeft....ik heb geen idee
Hoi Stephanie, Ik heb dit al vanaf week 4! De ene keer iets minder als de andere. Dus geen reden om je zorgen te maken, het hoort er gewoon bij, zolang het wit is maakt het echt niet uit. Ik heb het ook weleens eens dat ik van ondergoed moet verwisselen. Wat raar dat je huisarts dat zegt, slaat echt helemaal nergens op. Lekker genieten meid!
Ook daarover geen zorgen maken, klinkt idd als bandenpijn en dat is alleen maar een goed teken. Dat je baarmoeder groeit
Kun je niet je verloskundige bellen, misschien is het een blaasontsteking. En wat raar van je ha alsof het niks is.
Ik ga straks nog even mijn verloskundige bellen meer dat doe ik meer omdat die ha me zo heeft 'behandeld'. Door hem ben ik alleen maar banger geworden! Jullie woorden stellen me in elk geval weer een beetje gerust.
Is het melkwit of waterwit? Als het het eerste is: heb ik ale 3 mijn zwangerschappen last van gehad, en ging niet over tot op het einde. Als het net water is... Ff aan ruiken of het geen urine is? En indien geen urine, zou ik me ook zorgen maken
volgens mij is het heel onschuldig gewoon afscheiding wat erg waterig is en je banden.. dat hoort erbij en kan helemaal geen kwaad! Ik snap sommige huisartsen niet hoor! Die paniek om niks en dat zo vaak!
Ik heb net de verloskundige gesproken en zij zegt dat het echt afscheiding is en dat als het vruchtwater was geweest dat ik dat wel had gemerkt. Ik ben opgelucht
Moet wel even kwijt dat ik het ook echt kort door de bocht vind van die HA. Ik heb zelf ook regelmatig vocht verlies, hoort er bij net als de meiden zeggen... niet te druk maken hoor. gr, Hillegonda