Ik heb voor Sinterklaas mijn eerste smartphone van vtech besteld. Heeft iemand ervaring met deze kinder telefoon, en is hij wel de moeite waard? Het gaat om deze Toysxl.nl | Mijn Eerste Smartphone, Vtech | Baby & Peuter speelgoed
heb ook geen idee, weet wel dat hij hier in de zak van sinterklaas zit! dus pas na het weekend ervaring... denk wel dat mijn zoon het leuk vind. Hij is tenslotte ook verslaafd aan de iphone van mijn man hahah
Hahaha ja onze dochter pakt ook de hele tijd stiekem de iPad en iPhone. Hij ziet er inderdaad geweldig leuk uit.
Hahaha nou dat is mooi sisa. En nu maat hopen dat ze onze telefoons niet meer intersant vinden Volgens mij is hij best groot en niet echt duur.
en uiteindelijk zoals met al het speelgoed beland het uiteindelijk in de kast. Maar hij is wel leuk trouwens. Haha
Ik vind em grappig maar wel voor kindjes tot 2 jaar. Daarna is ie niet zo interessant meer denk ik, tenminste niet als ze al een paar keer op een echte smartphone hebben gezeten of op een ipad
@sidmick de tefefoon van vtech is voor kindjes vanaf 3 jaar! er zitten allemaal spelletjes en liedjes op en je kunt er op leren tellen. Dus niet die babyvariant zeg maar... Geloof dat ie 14.95 kost dus valt wel mee...!! Ach onze zoon doet ons in alles na dus dan ook maar met de telefoon. hihi
Mja ik denk dat dochterlief hier al gauw het kleurenscherm van iPhone of dS zal willen. Maar 15 is wel een mooi bedrag voor zo'n ding. En wie weet is het een daverend succes
cynt1985, heeft jou zoontje deze telefoon?? want zie dat hij nog maar 1 jaar is en dit telefoontje is vanaf 3 jaar he. Mijn zoon is in september 2 jaar geworden en die is eigenlijk nog aan de kleine kant voor die telefoon. Dus ik denk dat je een andere telefoon hebt!!!
mijn zoon heeft deze telefoon. wel grappig. je ziet een uiltje wat gaat dansen en je moet ontbrekende letters en cijfers invullen.
hier net zo, hij speelt bijna elke dag wel even een klein spelletje op mijn iphone, ik denk niet dat hij dan opeens "genoegen" neemt met een nepperd
Hier vindt onze man de telefoon helemaal leuk. we hadden hem gekocht als een van de verassingsspeeltjes voor in het vliegtuig een paar weken geleden. hij is er veel mee in de weer het leuke aan de telefoon vind ik dat er net wat meer geluidjes opzitten als de standaardtelefoon van vtech of de laptop.. voor ons dus zeker de moeite waard geweest!
Ik heb hem net binnen gekregen. Ik heb hem al stiekem geprobeert, hij is helemaal leuk En die knopjes zijn zo grappig net als een echte telefoon. Ik denk wel dat het hier een succes is
hij zit hier ook in de zak van sint. Mijn zoon is nog geen twee, maar op knopjes drukken en de telefoon in en uitschuiven vind hij vast interessant. Maar eerlijk gezegd was het meer pappa die hem graag wou geven. Want dan hebben ze allebei een smartphone...