Hallo Mijn zoontje krijgt nu op vaste tijden voeding, ik moet hem hier steeds voor wakker maken (na de fles is hij zeer actief en bijna 2 uur wakker hij huilt ook erg veel en wil niet in de box wieg of ledikant, alleen bij mama liggen Hij is nu 13 dagen hij krijgt 80 cc voeding maar vaak drinkt hij dit niet op (komt dat omdat ik hem wakker maak? hij krijgt nutrilon h.a 1 En inflacol verder versikt hij zich best vaak Ik heb een Avent fles met een 1 gaatje speen dus vanaf nul maanden Of kan ik beter voor een andere fles gaan Verder is hij heel bewerkelijk met zijn armen en benen Inbakeren werkt vaak ook niet dan word hij gefrustreerd en ga nog harder huilen Ik ben onder tussen ook aan het eind van me latijn, loop bijna de hele dag met een baby op me arm, want uitzich zelf slaap hij niet In bed leggen is ook niet echt een optie want hij blijft net zolang huilen TOT je hem pak gisteren had hij om half 11 zijn flesje heeft 1.5 uur geruilt Niks werkte om hem te laten stoppen (tot we weer flesje probeerde) Maar ben bang dat ik nie goed doe omdat hij na 1.5 uur weer kwam bleek dus ook echt honger tehebben (maar las dat er min 2 uur tussen moet zitten) wil hem ook niet ziek maken.. Hoe werkt dat voeden op verzoek? En waar moet ik op letten en rekening mee houden?
Je kunt wel kijekn wat er gebeurt als je en dag op verzoek gaat voeding. Het is belangrijk om binnen de maximale hoeveelheid voeding te blijven die past bij het gewicht van je kindje. Een andere fles proberen is ook een optie, misschien werkt bijvoorbeeld de fles van tommee tippee wel voor je kindje of van Bee free. Groetjes Eveline