Eigenlijk heb ik nog een vraag, ik heb heel lang dagelijks op het zelfde tijdstip getemperatuurd maar op mijn temperatuur is geen peil te trekken! Het wisselt zo, dat ik er eigenlijk niets aan heb. Zijn er meer mensen die dit hebben en zo ja, is er iets wat beter werkt? Liefs Ester
hoi meid ik heb nooit getempratuurd dus kan je geen antwoord geven ik heb wel ovulatietesten gebruikt en dat werkte wel succes meid
bij mij was ook vrij weinig op af te lezen, maar in ziekenhuis konden ze er wel wat mee. ze hadden genoeg aan 2 maanden temperaturen. Succes!
Zou gewoon tempen als ik jou was en het meenemen misschien dat de dokters er wel genoeg uit kunnen halen. Succes! Liefs Mirre
mijn temp was ook geen peil op te trekken maar ik heb dan ook geen eisprong dus dat is de reden daarvan denk ik... dit was een deel van mijn kaartje maar het ging dus op en neer. Ben vandaag begonnen met mijn nieuwe, hopelijk heb ik dit keer wel een "normaal" kaartje door de clomid! groetjes
Wat is clomid precies? Inderdaad is dat van jou ook heel wisselend. Fijn dat jullie er zijn meiden, dit geeft de burger weer moed! Liefs Ester
Dank je! Voel me soms nogal een groentje hier op dat gebied. Handig om te weten wat het betekent. Ik ben erg nerveus voor morgen, heb er slecht door geslapen maar was ook ineens onmeunig ongesteld. Ik probeer positief te zijn, maar het is net alsof er iets in mij is wat zegt: denk ook aan het negatieve. Deze 2 dagen zijn echt megaslopend. Zo sorry hoor maar soms moet je gewoon ook ff zeuren! Liefs Ester
ja joh tuurlijk mag je dan ff zeuren. Ik heb geluk dat ik naast alle meiden hier op het forum ook nog mijn moeder heb om lekker mijn hart bij uit te storten. Ook bij mijn vriend natuurlijk maar die ziet het toch anders als ik, hij maakt er 1x woorden aan vuil en ik blijf het er af en toe maar over hebben daar zijn vrouwen dan wel weer anders in dan mannen... nou heel veel succes morgen! doeidoei
Hoi Ester, Ik heb ook 3 maanden 's morgens mijn temperatuur gemeten. Huisarts gaf aan dat het mogelijk een vertraagde eisprong kon zijn terwijl ze in het ziekenhuis zeiden dat ik gewoon iedere maand een eisprong had. Ik weet dus ook niet of je hier echt conclusies uit kan trekken. Uit een bloedonderzoek kan je meer conclusies trekken. Ik wens je morgen heel veel succes toe als je naar het ziekenhuis moet! Succes ook met de verdere behandeling! Maak je verder niet te zenuwachtig hoor. Ik weet het ziekenhuis waar wij in behandeling zijn er hele prettige artsen zijn die vriendelijk zijn en ook echt begrip voor de situatie hebben. Wij horen volgende week of we voor IUI of IVF gaan n.a.v. een opzwemtest die er volgende week gedaan zal worden. Nogmaals heel veel succes morgen, Mirjam
Dan ga ik nog even door met vragen stellen oke? Wat halen ze zoal uit het bloedonderzoek? Ik was op de 2e dag van de cyclus en mocht meteen bloedprikken. In mijn enthousiasme vergeten te vragen waar het precies voor is. Weet iemand dit? En dan nog een vraag, de 16e moeten we weer een bakje zwemmers inleveren, en de 25 ste zouden we dan volgens de arts spijkers met koppen gaan slaan. Nu weet ik niet precies hoe dat gaat bij ICSI maar wat voor dingen moet je gaan spuiten of slikken en hoe lang duurt het dan voordat ze mijn eitjes gaan eruit gaan halen en met de zwemmers in een bakje zetten voor bevruchting? Heeft iemand hier enig idee van? Liefs Ester.
lieve eshter, Uit de bloedonderzoeken kunnen ze heel veel info halen mbt je hormonen! Deze hormonen hangen nauw samen met je ei-sprong en de kwaliteit ervan! Wat je precies allemaal voor medicijnen krijgt weet ik niet allemaal bij naam maar ze zijn er ter stimulering van je eitjes! Bij Icsi gaan ze namelijk voor meerdere eitjes terwijl je er normaal gesproken 1 a 2 hebt! wanneer de puncties is is helemaal afhankelijk hoe je op de hormonen reageert! volgens mij moet j erekening houden met 2 weken! Bij icsi doen ze ook niet alleen zaadjes bij de eitjes maar gaat er iemand in het lab 1 zaadje met een prikje het eitje binnen brengen! Bij ivf laten ze zaadjes zelf hun weg naar het eitje vinden maar bij icsi zijn er daar te weinig zaadjes voor en worden ze dus door mensen handen letterlijk geholpen het eitje te bereiken! Als ze na het inbrengen van het zaadje zich gaan delen kunnen ze na 2 dagen aangeven of het een embryo is geworden van goede kwaliteit! Als dat het geval is kunnen ze de embryo bij jou weer terug plaatsen! Dan start het wachten of het zich gaat nestelen en je zwanger wordt/blijft! liefs nina
Wow, Nina super bedankt! Ik had geen idee. Ik dacht misschien moet ik wel 3 maanden eerst medicijnen/hormonen spuiten. Maar het is als ik jou goed begrijp sterk afhankelijk van de reactie van mijn hormonen. Dan ben ik nog steeds benieuwd, ik kon hormonen altijd erg slecht verdragen, veel buikpijn en ik veranderde in een superbitch. Geeft niets, ik heb alles over voor zo'n lief klein mensje, dus dat moet vol te houden zijn. Nogmaals dank je wel voor je opheldering! Hoe gaat het met jou? Liefs Ester
het ene moment weet ik het goed van me af te zetten aangezien het nog tot eind maart duurt voordat ik uberhaupt iets meer weet andere momenten trek ik het niet die onzekerheid en ik kan de gedachtes maar moeilijk stopzetten! ik geef mezelf even een denkbeeldige schop onder mijn hol! Het is nog te vroeg om bij de pakkenneer te gaan zitten! Liefs Nina
Hahahaha, ik hoop dat je schop helpt! Vervelend he, al die onzekerheid. Meestal ga ik op de ergste onzekere dagen de stad in voor een bos bloemen voor mezelf of ik haal een nieuw make-upje of als het 's avonds is neem ik een maskertje om ff lekker te ontspannen. Soms helpt het maar de ander keer niet. Hou vol meid! Je bent in ieder geval in een traject, en dat is zowel negatief als positief, kan me voorstellen dat je het wachten zat bent! Ik dacht gister ook, het duurt nog erg lang voordat het 25 april is maar ik heb dat omgezet in iets positiefs: tot die tijd ben ik nog niet onder invloed van hormonen, nog niet misselijk en kan ik nog alle leuke dingen doen met mijn mannetje die ik wil. Lekker een avondje weg ofzo en verder ja, go with the flow, maar dat is niet elke dag even gemakkelijk. Nogmaals hou vol meid! We blijven hopen op een baby voor uzzie! Liefs Ester.