Hallo, ik ben verzot op Chevagne dat is een geitenkaas maar nu vraag ik me af ik dat nog wel mag eten. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Hoi Sarake, ik heb even voor je gegoogled en ik zie dat dit een geitenkaas van Campina is. Bij mijn weten maken ze bij Campina geen kazen met ongepasteuriseerde melk. Als er op de verpakking staat ongepasteuriseerd of "au lait cru", dan kun je het beter laten staan maar anders mag je dus lekker je Chevagne eten hoor, geniet er maar van
Oh ik kijk weer eens niet verder dan mijn neus lang is... Bij vraag en antwoord op de site van Campina staat het volgende: "Mogen zwangere vrouwen producten van Campina gebruiken? Ja, alle Campina producten mogen gebruikt worden door zwangere vrouwen. Rauwe melk kan schadelijke bacteriën bevatten en kan daardoor een risico voor de gezondheid opleveren. Bacteriën gaan dood bij een temperatuur boven de 70°C. Alle Campina producten zijn bij een temperatuur van 70°C of hoger verhit, waardoor schadelijke bacteriën niet in de producten zullen voorkomen. Campina producten kunnen dus veilig gebruikt worden door zwangere vrouwen." eet smakelijk dus!
hey, bedankt voor alle moeite die je gedaan hebt! Nu weet ik dat ik weer lekker kan gaan genieten van men boterhammetje met men favoriete kaas!
hey, bedankt voor alle moeite die je gedaan hebt! Nu weet ik dat ik weer lekker kan gaan genieten van men boterhammetje met men favoriete kaas!