hoi hoi, Ik heb een vraagje, misschien een hele domme, maar ik weet het niet. Heb je altijd dik baarmoederslijmvlies ongeacht of je wel of geen eisprong hebt gehad? Volgens de bloedwaarden heb ik geen eisprong gehad en volgens de echo wel omdat ik heel dik baarmoederslijmvlies had. Volgens bloedtest ben ik niet zwanger. Inmiddels is het alweer 3 weken geleden dat (als ik hem volgens de arts heb gehad), ik een eisprong heb gehad. A.s. woensdag moet ik naar de arts. Ik vind het alleen raar. Sinds ik sinds 9 maanden clomid heb gebruikt ben ik nooit zo lang niet ongi geweest. Weet iemand hoe dit zit?
Krijg je ook echo's om te kijken hoe grooit je eitjes zijn? Of gebruik je ovulatietesten? Je kunt niet alleen aan het baarmoederslijmvlies zien of je een eisprong hebt gehad... Bloedwaardes gecontroleerd?
Mis heb je hier iets aan al zegt dat ook niet altijd iets: Zwangerschapssymptomen | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Ben je nog niet ongi? Wat een rot lijf ook he die zo fijn met je speeld. Ik ken het wel de mijne deed dat deze ronde , misselijk , overgeven zwaar gevoel in buik harde teppels . maar wel weer stipt op tijd ongi. En het slijm hoeft niet altijd aanwezig te zijn heb ik ook nooit om een springend eitje te hebben. Sorry verder kan ik niet veel vinden over je vraag, Succes meis. Oja denk er om hormonen doen ook veel denken dat je zwanger kunt zijn ! of spuit je niet .
Noeki, ik heb de rondes van de clomid maar 1 keer een echo gehad omdat ik er goed op reageer. Ik ga de volgende ronde starten met spuiten en dan krijg ik weer de echo's. Volgens de arts had ik een eisprong gehad omdat mijn baarmoederslijmvlies heel dik was. Maar idd volgens de bloedwaardes had ik er geen gehad. Ik snap er niks van omdat ik dus niet ongi word, ik denk dat ik gewoon geen eisprong heb gehad. Marnat, ik denk ook niet meer dat ik zwanger zou kunnen zijn, mede omdat de bloedtest negatief is. Ik moet gewoon wachten tot woensdag, maar word er wel onzeker van, omdat ik met de hormonen altijd netjes op tijd ongi werd en nu al 3 weken verder ben. Idd rot lijf af en toe. In ieder geval lief dat jullie hebben gereageerd, ik wacht af. liefs