Hallo lieve dames, Mijn vraag is voor de mensen die clomid gebruiken het ook daadwerkelijk voelen dat er een eitje groeit?? want ik voel helemaal niks ervan geen krampjes of steekjes. Ik wil graag jullie verhalen horen.
Hoi Ladyfp, Ik voel het, maar dat voelde ik ook toen ik zonder clomid nog een eisprong had. Een dag of 2 voor m'n eisprong krijg ik "eipijn", meestal in m'n linker eierstok. Ik denk dat dit voor iedereen verschillend is of je je eisprong wel of niet voelt aankomen, zegt niks over de werking van clomid. Liefs Popje
Mij vragen ze dat in het ziekenhuis ook elke ronde of ik iets voel of ik iets gevoelt heb. Maar ik voel het ook nooit, terwijl mijn eitjes toch redelijk groot worden. Dus ik denk dat dat per vrouw erg verschild. Succes.
Ik heb er best veel last van gehad. Veel buikpijn en ook steken in de liezen. Na de eisprong heb ik nog een aantal dagen last van gehad.
ik heb er zelf ontzettend veel last van. tijdens me eisprong en de dagen ernaa ook nog ontzettend veel. ik ben nu aan de 4e ronde clomid 50 mg maar maar nog steeds niet veel vernaderingen behalve de pijn dan..