Bloeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kimmina, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmina

kimmina Nieuw lid

7 feb 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

Ik ben 20 jaar en al 9 jaar ongesteld en dat is altijd regelmatig geweest.
    Op 29 januari is mijn menstruatie afgelopen. Een dag later had ik onveilig sex gehad. Die dag erop heb ik de noodpil geslikt. Nu een week later voelde ik een steek in me buik en daarna zag ik wat bruine afscheiding later op de dag werd dit een beetje roder. De ene keer is het wat donkerder en dan is het weer gewoon rood bloed. Het is nu een dag later en heb er nog steeds last van. Ook heb ik af en toe wat pijn bij mijn onderbuik. Kan dit gewoon een bijwerking zijn van de MAP ofwat anders? Moet ik me zorgen maken? Ik heb een paa rkeer eerder de noodpil geslikt en heb nooit bijwerkingen gekregen.

Mvg,

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Je hebt onveilige seks gehad een dag na stoppen menstruatie? Dan kan je daar niet zwanger van zijn.
    Ik wijd je klachten echt een de MAP, dit is namelijk een heftige pil waarop je bijverschijnselen van kan hebben.
    Misschien is het een idee om een andere anti-conceptie te gebruiken want de MAP is best rotzooi om te slikken, met een hoop kans op bijwerkingen.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina