De titel zegt het al. Ik ben zwanger van ons 3e kindje en het gaat uitstekend! Maar ik voel me dus vrijwel hetzelfde dan tijdens de andere zwangerschappen. Omdat we al 2 jongens hebben (en die zwangerschappen dus vergelijkbaar zijn) ga ik er weer vanuit dat dit een jongen zal worden. Ik ben nu dus wel benieuwd of er meer dames zijn die dezelfde zwangerschappen hebben (en zich zo goed voelen). Heb je kinderen van hetzelfde geslacht of verschillend geslacht. In mijn omgeving komt het wel aardig uit. Dezelfde zwangerschappen, hetzelfde geslacht. Het enige verschil is dat ik deze keer heel af en toe een onpasselijk gevoel op mijn maag heb en dat had ik anders nooit. Het is niet vervelend hoor.
ik heb een tante en zij is 14 keer zwanger geweest en alleen aan hoe zij de zwangerschap ervaarde wist zij al wat ze zou krijgen Jongen of Meisje dus ik vindt het best logisch klinken dat als jij deze zwangerschapo hetzelfde ervaart als de vorige twee dat dit kindje ook van hetzelfde geslacht zal zijn
Mijn schoonzus was er van overtuigd dat de tweede een jongen zou zijn. De gehele zwangerschap was hetzelfde als van haar eerst (een jongen dus). Bij de bevalling was het dus een hele verassing voor haar dat het een meisje was. Dus als je het mij vraagt zegt het nog niks...
ik heb 2 precies dezelfde zwangerschappen gehad, en ik heb toch echt een meisje en een jongen! dus het zegt helemaal niks!
Ook ik zat met deze vraag! Ik heb dus nu een totaal andere zw.schap als de eerste keer, ben veel misselijk geweest, trek in andere dingen. Ook 'draag' ik de baby anders als vorige keer, heb een hele andere buik als toen. (zie foto's) Dus ook ik had zoiets van, nou dan zal dit zeker wel een meisje zijn! Maargoed, op dat antwoord zal ik nog 3 maandjes moeten wachten...
nee er zijn er helaas maar 7 geboren.... de andere 7 hebben het niet gehaald, en sommigen waren al echt ver (5 maanden en zo)
mijn zus is nu voor de derde keer zwanger. de eerste twee keer waren ongeveer hetzelfde, allebei de keren maar één keer overgeven en ze had op het eind alleen last van haar rug. eerste een jongen en de tweede twee jongens. maar nu is ze zwanger en vanaf het begin erg beroerd ze kon bijna niks binnenhouden, sinds 20 weken hoeft ze niet meer over te geven (daarvoor altijd s morgens en na het eten moest ze meteen gaan liggen anders kwam het er weer uit). en het is weer een jongen.
ik heb 3 verschillende zwangerschappen gehad, en heb nu 2 jongens en een meisje. het zegt niet zoveel. iedere zwangerschap is anders, of kan anders zijn
Ik las pas wel ergens (misschien wel op dit forum ), dat wanneer de eerste 2 kinderen van hetzelfde geslacht zijn, je 75% kans hebt op weer een kindje van dat geslacht (pin me ff niet vast op die 75%). Iemand dat vaker gehoord?
Dan krijgen wij vast nog een meid. Al zie ik toch veel om ons heen dat de er na 2 jongens of 2 meiden eentje van het andere geslacht komt. Ben wel benieuwd naar de redenatie achter deze theorie.
Mijn zwangerschappen gaan tot nu toe redelijk gelijk op. Ik krijg dan ook een 2e jongen. Dus bij mij klopt het wel. Echter mijn moeder heeft ook 2 identieke zwangerschappen gehad en die heeft een dochter en een zoon gekregen.. dus het zegt niet altijd iets