's Avonds slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Krissie84, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissie84

Krissie84 Actief lid

30 dec 2010
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo moeders,

Misschien kunnen jullie mij van raad voorzien.
    Mijn dochter is bijna vier maanden. Sinds een maand gaat het slapen heel erg goed. 's Nachts slaapt ze ook al een tijdje door, dus op zich mogen we niet klagen. Alle slaapjes doet ze in haar eigen bedje en ze geeft zelf ook al heel goed aan wanneer ze moe is.
    Alleen 's avonds is een 'probleem'. Ik zou het fijn vinden als ze nu toch wat meer 's avonds gaat slapen. Wij leggen haar na de fles van 19.00 in bedje, compleet met ritueel. Meestal gaat ze dan ook wel slapen, maar wordt eigenlijk altijd na drie kwartier wakker. En dan is het huilen, krijzen etc. Van alles al geprobeerd maar slapen doet ze dan niet meer. Na de laatste fles is het geen probleem en slaapt ze zomaar. Is dit herkenbaar en gewoon een fase?
    Ik weet dat ik in mijn handjes mag knijpen met zo'n tevreden kindje en absoluut niet mag klagen.

Iemand tips?

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoe snel na de fles leg je haar weg?! Misschien krijgt ze last van haar buikje? Wij houden Sam na de fles ivm reflux nog een half uurtje rechtop, maar dan is zijn maagje wel rustig... Daarna slaapt hij tot 23 tot we hem wakker maken en dan tot 6.30-7.00

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Haar s avonds gewoon lekker bij jullie houden. Slapen s avonds komt vanzelf. Hier ging ze met 4 maanden om 19u de nacht in, daarvoor was ze s avonds wakker en onrustig.

4. Krissie84

Krissie84 Actief lid

30 dec 2010
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt oor de reacties.

Ik leg haar nooit direct na de fles weg. En meestal slaapt ze ook drie kwartier en wordt daarna wakker.

Ik ga er maar van uit dat het vanzelf beter wordt. En tot die tijd spelen en knuffelen we 's avonds. :)

Deel Deze Pagina