omhoog kruipen in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

mijn zoontje is 3 maanden en kruimt omhoog in zijn bed .
    hij is vanacht vaak wakker geweest denk ook dat ie t dus koud heeft dan , hij slaapt in een pucka baby maar die is niet echt dik .
    wist trouwens niet dat ze dat zo snel doen , kan dat niet herinneren van me dochter .
    wat kan ik eraan doen dat ie onder de deken blijft?? heb wel een winter slaapzak maar dat kan natuurlijk niet met die puckababy

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Mijn zoontje doet dit ook, al was hij er niet zo vroeg mee. Wij laten hem nu gewoon gaan. Het blijkt dat hij 's nachts meestal omgekeerd op zijn dekens ligt op zijn buik.
    Wat je misschien kunt doen is een iets warmere pyjama aantrekken? Denk dat je er namelijk weinig aan kunt doen dat hij onder de deken blijft.

3. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Wat warmer aan kleden.
    Evt. romper met lange mouwen, dikke pyama en dan in de puckababy?

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Mijn zoontje deed dit al vrij vroeg, vanaf een week of 5! Hij schopte zich zelf omhoog!
    Hij slaapt in een slaapzak, dus die stop ik nu een stukje achter t matras, zodat hij niet te snel omhoog kan. Ik weet niet of dat met de puckababy ook kan?

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ G89, vind je dat geen griezelig idee? Stel dat hij zich ineens op zijn buik draait en dan met zijn beentjes 'klem' zit in een gedraaide slaapzak. Dan draait hij niet zo gemakkelijk meer terug op zijn rug. Hij is natuurlijk nog klein, dus hij zal nog niet gauw gaan draaien, maar hij zal het maar ineens doorhebben..

6. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Tegen de tijd dat een kindje zelf kan draaien mag inbakeren niet meer.
    Dus instoppen bij het matras kan.

Ts. Mijn ervaring is dat wanneer een kleintje van die leeftijd zich omhoog schopt dat het dan veelal huilend doet.
    Is dat bij jouw kindje zonder huilen dan?
    Hoe ziet een puckababy eruit? Je zou slaapzakje aan kunnen doen hoor. Armen hoeven not in de mouwen, kleine ligt toch ingebakerd. Dan niet nog een dekentje erbij gebruiken he ;)

7. happymama

happymama Niet meer actief

hij huilt niet . wel als ie dus denk ik een tijd uit de dekens ligt . de puckababy is een soort van inbakeren maar zonder doeken t is een soort zakje waar de armen dus in zitten , miss is een idee om daar dan die winterslaapzak over te doen ja

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Nee, ik vind het geen griezelig idee. Ik stop het maar een klein stukje in, dus als hij hard schopt, dan schopt hij zich zo los.
    Daarbij als hij ligt te woelen, dan hoor ik hem via de babyfoon.

Deel Deze Pagina