Hallo allemaal vandaag 4 dagen overtijd en vanmorgen weer een nega test.! Nou zijn er wel een aantal dingen... mij bmm ligt laag en is gesloten, ik heb donkere kringen rondom mijn tepels, ben doodmoe heel snel moeie benen tijdens het werk. Afscheiding is waterig, soms wat wittig tijdens het plassen. ( sorry voor detail Iemand die deze symptomen ook heeft? of heeft gehad en later toch posi teste? liefs
Ik teste op NOD en een aantal dagen erna thuis negatief. Pas een week later door middel van bloedonderzoek via HA werd duidelijk dat ik zwanger was. Succes!
ik nu twee dagen overtijd ..sinds vanmorgen ook af en toe slijmdraden ..maar geen teken van ongie ..afgelopen dagen twee keer sávonds wel wat roze met afvegen ..maar zet niet door ..opgezette buik .zeg je u tegen ..borrels in me buik ..maar weet ook dat het niks hoeft te betekenen .. Maar test vanmiddag weer negatief ..zelfs geen licht streekje ..snap niks van em lijf ..hoop voor je dat je nog pos test .. Zijn idd vrouwen die laat pos testen ..volgende week moet ik naar de gyn dus kan gelijk is ff vragen daar als het nog niet doorgezet is .al voel ik me anders dna normaal ..we wachten dus maar af :s