verschijnselen varieren van keer op keer

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by nienker25, Mar 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nienker25

nienker25 Lid

Mar 14, 2007
    8
    0
    0
    pedagoog
    Hallo,
    Ik ben nu 5 weken zwanger van mijn eerste kindje en over het algemeen in de zevende hemel. Maar ik maak me soms wel zorgen, die eerste maanden zijn toch heel spannend.
    Ik heb een paar vraagjes:
    -ik heb momenteel alleen veel last van mijn borsten (af en toe een vage misselijkheid), maar dat wisselt van keer op keer. De ene keer kan ik er bijna niet aankomen van de pijn en de andere keer voel ik bijna niets. Ook veranderen mijn tepels steeds weer van normaal naar donker en gebobbeld en weer terug. Is dit normaal?
    -ik ben helemaal niet moe. Ik slaap eerder minder. Ik hoor van iedereen dat je moe moet zijn. Is dit normaal. Kan dit nog komen?

Is dit reden om me zorgen te maken? Eigenlijk hoop ik dta ik snel meer zal voelen, dat geeft me het gevoel echt zwanger te zijn (al weet ik dat ik dat ben na 3 positieve testen)
    Alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi nieker25,

gefeliciteerd met je zwangerschap,

Iedereen is anders zwanger sommige hebben veel symptomen en sommige helemaal niets. Dat het wisseld per dag is heel normaal.
    Het is nu een onzeker periode waarin je af en toe niet gelooft dat je zwanger bent en of er uberhaupt iets zit.
    Je MOET niets, dat je niet moe is juist heerlijk voor je!

Groetjes imke

Share This Page