Vraagje...

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door toet, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Vorige week ben ik bevallen van ons mooie meisje,heb sinds vanmorgen het gevoel dat me hechtingen gaan trekken,maar ik vloei nog steeds en dat maanverband gaat ook lekker zitten broeien,kan ik er iets op smeren?

Groetjes,

2. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Hoi Toet,

Ik had daar ook last van, en kreeg van de verloskundige de tip om er Calendulazalf op te smeren. Dit heeft bij mij goed geholpen!

Groetjes!

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Toet is het knoopje van je hechtingen verwijderd?

4. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Herkenbaar, ik heb er bepanthen op gesmeerd, want als ik er wat opsmeerde, dan brandde en trok het voor mijn gevoel minder ;)

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Bij mij zijn na een week ook de knoopjes van de hechtingen verwijderd, echt een opluchting was dat...

Als tip kan ik je geven om in een badje met Badedas Classic te gaan zitten (te koop bij de drogist, fles zit in een doos, dus geen gewone Badedas!) en daarna idd dun in te smeren met Bepanthen..

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Idd badedas, maar niet te lang, want daar wordt het anders te week van.
    Blauwe plekken kan je insmeren met arniflorzalf.
    Het litteken zelf met Vitamine E-creme dat is daar speciaal voor.
    Verder kun je ijscompressen er tegen doen. Gewoon maandverband nat maken, in een boterhamzakje en in de vriezer leggen. Dan een (papieren) washandje eromheen en dat in je onderbroek er tegenaan doen. Is heel fijn.
    Verder blijven afspoelen met water als je naar het toilet bent geweest.
    En op een stoel met harde zitting gaan zitten. Gewoon er goed bovenop gaan zitten. Is niet fijn, maar dan ben je er het snelste vanaf.

Deel Deze Pagina