Hoi, Vorige week ben ik bevallen van ons mooie meisje,heb sinds vanmorgen het gevoel dat me hechtingen gaan trekken,maar ik vloei nog steeds en dat maanverband gaat ook lekker zitten broeien,kan ik er iets op smeren? Groetjes,
Hoi Toet, Ik had daar ook last van, en kreeg van de verloskundige de tip om er Calendulazalf op te smeren. Dit heeft bij mij goed geholpen! Groetjes!
Herkenbaar, ik heb er bepanthen op gesmeerd, want als ik er wat opsmeerde, dan brandde en trok het voor mijn gevoel minder
Bij mij zijn na een week ook de knoopjes van de hechtingen verwijderd, echt een opluchting was dat... Als tip kan ik je geven om in een badje met Badedas Classic te gaan zitten (te koop bij de drogist, fles zit in een doos, dus geen gewone Badedas!) en daarna idd dun in te smeren met Bepanthen..
Idd badedas, maar niet te lang, want daar wordt het anders te week van. Blauwe plekken kan je insmeren met arniflorzalf. Het litteken zelf met Vitamine E-creme dat is daar speciaal voor. Verder kun je ijscompressen er tegen doen. Gewoon maandverband nat maken, in een boterhamzakje en in de vriezer leggen. Dan een (papieren) washandje eromheen en dat in je onderbroek er tegenaan doen. Is heel fijn. Verder blijven afspoelen met water als je naar het toilet bent geweest. En op een stoel met harde zitting gaan zitten. Gewoon er goed bovenop gaan zitten. Is niet fijn, maar dan ben je er het snelste vanaf.