wanneer mij ei! volgens jullie?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by HaNa540, May 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hey meiden, mijn vraag is, wanneer denken jullie dat ik mijn ei gehad heb deze maand (zie mijn tempkaartje in handtekening) Ik heb namelijk zowel vrijdag als zaterdag ochtend een posi ovu test zaterdag om 13 uur was hij dus al weer negatief!
    Maar wanneer denken jullie dat ik me ei gehad heb!
    Dit ivm dat ik nu al wat roze slijm heb, en fat kan volgend mij geen ongie kunnen zijn, aangezien ik dus altijd een lf heb van 14 max 18 dagen zie mijn cyclussen onder in mijn handtekening!
    Dus dat zou in houden als ik dus wel op dag 15 me ei gehad heb dat ik nu dus pas op 12 dpo zit en dus op 11 dpo al roze slijm had!
    Ik hoor graag jullie reactie!

2. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik denk op dag 15, wat FF ook al aangeeft op je kaartje.. ook denk ik dat die heel vroeg in de morgen sprong, omdat je afscheiding al veranderd is naar creamy ;)

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

maar dan kan ik nu toch nog niet ongie worden!!!

4. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk ook wat ff zegt. Misschien deze maand een uitzondering op de regel of innesteling of juist vmk. Je weet het helaas niet zeker. En als het innesteling is kom je er vanzelf achter.

5. Geluk2

Geluk2 Actief lid

Feb 1, 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dag 15, moet wel zeggen dat ik vorige keer na innesteling ook bloed en slijmverlies had; kan een restje zijn wat opgeruimd wordt...hoop het natuurlijk voor je dat dat het is!

6. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik had bij mijn laatste zwangerschap op 12 dpo roze in mijn afscheiding. Kan dus een goed teken zijn.

Wanneer ga je een testje wagen? :D

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik heb gister getest en was negatief, dus wacht tot na het weekend!
    Ik weet het niet we zullen zien, ik heb me ovu test weg gehaald op zaterdag aangezien hij later op de dag (de tijd dat ik normaal altijd test was hij negatief en de ochtend vroeg nog positief) dus ik heb die test van zaterdag blanco gelaten en dan verspringt hij toch naar dag 13!
    Dus we wachten het maar af!
    Ik weet denk ik morgen al wel meer, want dan moet ik echt morgen wel doorzetten!
    heb nooit 3 dagen spoting!

8. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Positief is positief, ook al was het s ochtends. Ach joh, je merkt het vanzelf. Irritant hè dat wachten

Share This Page