Vraagje..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smee, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smee

Smee Lid

23 apr 2012
    73
    5
    8
    Kan je van ontpillen ook een hoge temp houden?? Ik heb al (in ieder geval) vanaf vorige week dinsdag een temp rond de 37 terwijl ik altijd veel lager zit.. Tot nu toe alleen nog maar negatieve testen, maar moet van de ha volgende week nog 1 doen..

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Heb je ook een kaartje om even te kijken?

3. Smee

Smee Lid

23 apr 2012
    73
    5
    8
    Nee die heb ik helaas niet bij gehouden..
    Maar ik ben 24 april begonnen te tempen. Ik temp 's morgens tussen 9u en half 10 en dan is ie altijd tussen de 36,9 en 37,1. Ook temp ik 's middags minimaal 37,5.

Normaal heb ik altijd een hele lage temp (ong. 36,2) en als ik denk flinke koorts te hebben zit ie vaak nog maar op 37,4...

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je temperatuurt wel netjes elke ochtend direct na het ontwaken en niet als je al van alles hebt gedaan / in beweging bent geweest? Want dan is temperaturen onbetrouwbaar.

5. Smee

Smee Lid

23 apr 2012
    73
    5
    8
    Nee 's morgens als ik wakker word.. Heb 2 weekjes vakantie en word elke dag rond 9 uur wakker en temp dan vrijwel meteen.

6. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    maar je zegt hier dat je pas vorige week dinsdag bent begonnen met tempen.. en dat donderdag je nod was? Vaak is het zo dat als je ei is geweest de temp stijgt tot de ongi, want dan zakt ie (of niet bij zwangerschap)

Ik snap het even niet meer. Want in het andere topic geef je aan ook overdag een tweede keer te tempen en vandaag nog een keer na een uur na het opstaan.

7. Smee

Smee Lid

23 apr 2012
    73
    5
    8
    Ja dat klopt. Ik ben vorige week dinsdag begonnen te tempen, omdat ik vermoedde dat ik zwanger was/ben en ik ergens had gelezen dat je temp dan stijgt. Van mezelf wist ik dat ik een lage temp heb normaal vandaar dat ik het normaal wel in de gaten kon houden..

Donderdag was inderdaad mijn NOD, en begon een beetje te vloeien, maar heel anders dan mijn normale menstruatie en toen ik de ha hierover vertelde zei die dat dat wel kon omdat het nog heel pril was (zoals ik ook in dat topic vertel).

Normaal temp ik meteen bij het opstaan, maar vandaag was ik een uur eerder wakker, dus heb het 2 keer getempt, voor ik opstond en op de tijd dat ik de afgelopen 2 dagen opstond..

Ik snap dat het heel verwarrend is, en dat is het voor mezelf ook... Wordt al aardig gek van mezelf:$

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Sowieso heeft tempen nadat je opgestaan bent weinig zin, dus dat hoef je al niet meer te doen.
    Als je wil verdergaan met tempen is het handig dat je je temps opschrijft of inbrengt in Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting

Dan heb je een betrouwbaar iets en zie je meteen ook je eisprong, nu is het twijfelachtig.

Als je zwanger bent heb je inderdaad een verhoogde basale lichaamstemperatuur. Maar omdat jij pas begonnen bent kan je niet vergelijken etc.
    Je kan er dus eigenlijk niet veel informatie uithalen.

Denk dat alleen een zwangerschapstest meer duidelijkheid kan bieden.

Verder

9. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    wanneer heb je voor het laatst getest? maar je cyclus kan ook veranderen tijdens het ontpillen. Nog ff afwachten als de test niets zegt.

10. Smee

Smee Lid

23 apr 2012
    73
    5
    8
    Okay. Nou ja in ieder geval bedankt voor jullie reacties..:) Ik wacht dinsdag nog even af omdat ik dan van de ha nog een x moet testen..
    Heb vanochtend nog getest en die was negatief..

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Succes met wachten in elk geval :)

Deel Deze Pagina