Druiven?

Discussion in 'Voeding' started by chantal1984, Mar 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden.

Ik heb vamn mijn VK gehoord dat teveel druiven niet goed voor de zwaqngerschap is :( nou ben ik daar niet veder op in gegaan omdat ik nog andere vragen had maar ik vraag me nu ineens af waarom je dat niet mag ? zit daar miss teveel suiker ofzo in?
    Heeft iemand een idee

Liefs Chantal

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Geen idee en heb ik nog nooit gehoord... Ik heb aardig wat druiven verwerkt tijdens mijn zwangerschap!

3. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ik weet alleen dat druiven nogal laxerend kunnen zijn, maar ik ben een enorme druivenliefhebber, en ik heb me er een ongeluk aan gegeten toen ik zwanger was :rolleyes: , mijn VK heeft er niets van gezegd. Misschien moet je haar nog even bellen om het nog eens te vragen ;)

4. Gul

Gul Actief lid

Sep 27, 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik zou alleen kunnen voorstellen dat je dat niet mag doordat er teveel pesticiden worden gebruikt mss.
    Wat ik begrijp zit er nu overal extra suiker in zoals appels, sinasappels om het zoeter van smaak te maken zodat de mensen het meer lusten.
    Ben wel benieuwd waarom je vk dat heeft gezegd, de mijne heeft het me ook niet verteld.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik zal het van de week nog eens vragen want ik had er zelf ook nog nooit wat van gehoord... Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik gewoon de hele zwangerschap lekker druiven heb gegeten want als ik overal op moet gaan letten wat niet mag dan kan ik niets meer eten hahahah ik let natuurlijk wel op maar een keertje bv een glas cola meer daar lig ik niet wakker van ben nu 35 weken zwanger en alles gaat nog goed.... Maar was benieuwd of jullie iets wisten over die druiven... Ik laat het wel weten als ik bij de VK ben geweest :D

Share This Page