hey dames, heb een klein vraagje, ik wil morgen me bh maat op laten meten kan je daarvoor gewoon b.v hunkemoller binnen lopen? mijn vriend beweert dat je dan verplicht bent om daar een bh te kopen maar wil alleen me maat weten
volgens mij kan dat gewoon en anders laat je lijken dat je gaat kopen en zeg je later toch dat je nog ff verder kijkt slecht ben ik he... hb maat
euhm, nou volgens mij moet dat niet... maar eerlijk gezegd zou ik het niet durfen om naar binnen te lopen en te vragen of ze je maat kunnen opnemen en dan vervolgens weer de winkel uit te lopen... ik heb wel eens gehad dat ze maat gingen opnemen en ik verschillende bh's heb gepast, maar dat niets mooi zat. maar ik was wel serieus aan het passen om te kopen.
Dat kan je gewoon vragen bij hunkemoller hoor heb ik ook weleens gedaan. Kost je niks en je bent echt niet verplicht om dan een bh te kopen! Succes
Nee joh, natuurlijk hoef je dan daar niks te kopen. Zou wat zijn! Misschien wel een idee om te kijken naar de bh's daar als je toch bezig bent.
Je omvang kan je zelf ook opmeten met een meetlint. Alleen heb je dan de cup. Dat is ook een kwestie van passen want de ene BH is de andere niet.
@mrsnuke heb het veranderd hahaha ja wil zo wie zo een strapless bh en heb net al een beetje gekeken op de site ik loop gewoon naar binnen en zeg: ik wil graag weten wat me bh maat is, want ben opzoek naar een strapless bh kunnen jullie meten?