Ik heb al op verschillende topics gereageerd, maar doe toch nog maar even mijn eigen persoonlijke verhaal: Ik ben ruim een jaar geleden gestopt met de pil, en sinds mei dit jaar zijn we bewust gaan werken aan ons eerste kindje. Ik heb een onregelmatige cyclus, dit had ik zowel vóór als na de pil. Meestal wordt ik iedere maand wel ongesteld, soms sla ik een maandje over. Ik had april overgeslagen (zou in mijn situatie dus het meest logisch zijn dat ik eind mei weer ongesteld zou worden), vanaf de eerste week van mei seks gehad zonder condoom, en sinds enkele weken heb ik last van kwaaltjes. Opzich ben ik hier blij mee, want over het algemeen is dit natuurlijk erg hoopvol! Menstruatie geen spraken van. Ik heb verschillende testjes gedaan, allemaal negatief. Omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong of NOD zou moeten zijn, kan ik er geen touw aan vast knopen. Wel heb ik het volgende geconstateerd de afgelopen weken: - 2 á 3 weken na voor het eerst te hebben geklust had ik veel last van mn linker lies en eierstok - 2/3/4/5 juni had ik rose/bruinverlies, daarna was dit weg (geen druppel rood bloed gezien) - nu, paar dagen na dat rose/bruin verlies gedurende de hele dag zeurende buikpijn, en pijn rond de navel. Ook ben ik met vlagen wat misselijk en soms onwijze honger. Nog zoiets: gisteravond om 21:30 naar bed gegaan, en toen ik vanmorgen opstond na een lange nacht was ik (nog steeds) doodmoe! En niet te vergeten: volgens mijn mannetje ben ik onwijs snel op mn teentjes getrapt, en dat herken ik want ik ben de afgelopen dagen onwijs aan het schelden op alles en iedereen... Ik weet dat enkel een zwangerschapstest kan uitwijzen of ik zwanger ben, maar vind het fijn jullie ervaringen te horen. Ik heb zelf het vermoeden dat het raak is, ik herken deze klachten namelijk niet bij mezelf. Als ik ongesteld moet worden, breekt dit bij mij na 1 á 2 dagen buikpijn door. (heb zaterdag voor het laatst getest, ga dit morgenvroeg weer doen) Vriendinnen gaven aan gewoon de huisarts te bellen voor een bloedonderzoek als het te lang onduidelijk blijft, hoe denken jullie hierover?
hoi inderdaad je sypthomen kunnen een zwangerschap zijn. maar ik denk zelf als al die sypmthopmen van een zwangerschap zijn zou je dan ook al een postiefe test hebben het verschilt natuurlijk bij iedereen maar humeur en snel boos worden dat soort dingen kunnen ook door stress komen .