Eisprong vraagje en een beetje van me afschrijven.

Discussion in 'Zwanger worden' started by sylvia90, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Manlief en ik zitten in ronde 6 alweer nu 19 mei laatste menstruatie gehad en dus op het wachtbankje. Over 4 dagen testen tenminste als ik niet ongesteld word natuurlijk.

Zaterdag 2 juni zou ik een eisprong gehad moeten hebben en had idd weer 'krampjes' alleen wat ik niet snap is dat die 4 dagen aanhielden?
    en nu natuurlijk misselijk en zere borsten en er komt sorry ook weer meer melk uit ( heb mijn dochter 1 jaar borstvoeding gegeven en tis nooit helemaal overgegaan :$ )
    Manlief die zegt dat het 'gelukt' is aangezien hij vind dat ik weer in een soort draak verander ( helaas ben ik dat ook wel tijdens mijn zwangerschappen :p )

maar goed terug op mijn vraag te komen is het 'normaal' als je je langer dan 1 dag die krampen hebt? en sinds die tijd rommelt er van alles in mijn buik heb 1 dag spontane diaree gehad na ei dus mischien ben ik wel gewoon niet zo lekker en dat het daar van rommelt maar had vrij/zaterdag ook al kleine krampjes. En heb steeds rare hitte aanvallen terwijl ik geen koorts blijk te hebben.
    word een lange week dit, vrijdag nod..

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Hoi,

Ik denk dat dat wel normaal is, ik heb ruim een week voor m'n eisprong last gekregen van krampjes en steekjes etc.

Wanneer ga je testen? Dan blijf je even volgen, spannend! :)

Share This Page