Ik heb deze ronde een vreemde cyclus, maar weet dat ik een cyste heb en moet volgende wk vrijdag weer naar de Gyn ivm onze kinderwens (en cyste) Normaal heb ik een -ongeveer-25 dagen cyclus en zit nu op dag 21. Op dag 18 was m'n temp nog laag (moet als ie 5 dagen hoog is bloed gaan prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb), maar ik had best rottige steken aan de rechterkant. Te vergelijken met die steken die je krijgt als je hardloopt...in je zij, maar waren regio eierstok. Nu heb ik sinds gisteren (dag 20) licht roze/bruin verlies en gaat m'n temp omhoog! (37.0 vandaag) Zou dat roze/bruin verlies door die cyste kunnen komen? Of is dit al m'n menstruatie?...dat er misschien geen eisprong geweest is, want die heb ik niet kunnen traceren , maar omdat m'n temp vanaf dag 19 omhoog aan het gaan is ...lijkt me dat vreemd! De stekende pijn is weg, wel voelt het rechts een beetje beurs aan (alsof iemand een stomp heeft gegeven) Ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven. Liefs Mirre
Hoi Mirre, het klinkt er een beetje naar dat je op dag 21 je eisprong hebt gehad deze keer. Daar kun je een beetje bloedverlies van krijgen en ook de steken die je beschijfft. Ook de temp-verhoging kan daar bij kloppen. Een menstruatie lijkt me in ieder geval niet. Laat je bloed maar prikken voor de zekerheid, want een cyclus kan zomaar anders zijn dan dat je gewend bent. Groetjes Brigitte