Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, maar ik heb al een paar weken elke dag een pijnlijk scheurende gevoel aan de onderkant van mn buik. Ik heb nog niet zo,n grote buik voor 17 weken. De pijn wordt verlicht als ik mijn buik met beide handen beet pak en zachtjes bij elkaar druk en wat omhoog til. Ik kan er niet eens door rechtop lopen. Wat is dit, herkennen jullie dit zo vroeg in de zwangerschap?
Dan zijn het gewoon je banden die oprekken. Rond dit termijn komt er langzaam aan steeds meer spanning en gewicht op.
Ja dat zou heel goed banden pijn kunnen zijn, je zou hier speciale banden voor kunnen halen om de pijn de verminderen en je buik goed steun te kunnen geven!
Dat is absoluut bandenpijn. ik heb het echte scheurende gevoel nu pas, eerder in mijn zwangerschap voelde het anders maar het is net of de huid scheurt en als ik met mn vinger langs die plek gaat voel ik het ook maar het zijn echt de banden, heb het vandaag ook nog gevraagd bij de vk. Het doet zeer en vooral bij bepaalde bewegingen, gelukkig hoef ik niet lang meer