Ik ben deze maand voor het eerst een kaartje aan het bijhouden. Ik ben nog niet mijn volledige cyclus rond want ik zit op een cyclus van 30 dagen. Maar tot hier alvast mijn kaartje. Heb enorme pieken en dalen, begrijp er niks van. Ook sinds gisterenavond last van bloedverlies bij het afvegen met een wc papiertje na het plassen. Dit had ik vanmorgen toen ik uit bed kwam ook.. Niet echt bloed maar wel wat roze/bruin vocht in het wc papier. Dit had ik vorige maand ook voordat ik ongesteld moest worden, maar toen had ik dit pas 3 dagen voor de menstruatie en ik zat gisteren nu nog op 7 dagen voor de menstruatie.. ik begrijp er niks meer van. Zijn er hier meer mensen die hier last van hebben gehad? Hieronder ook meteen mijn kaartje. 3e639e Ovulation charts on FertilityFriend.com
Hoi Ikke, Ik ben deze ronde begonnen met tempen dus ik snap ook nog biet alles. Maar als je temp na ovulatie zo daalt duidt dit vaak op een ongie. Bij een zwangerschap blijft ie vaak wat hoger. Dus ik denk dat dat kleine beetje bloed een voorbode is van je ongesteldheid. Maar ik hoop dat ik het niet juist hebt en er 9 maanden geen ongi komt. Wat betreft het schommelen kan ik je niks vertellen. Check mijn kaartje maar. Die schommelt tussen een hele graad verschil. De link staat in de tekst in mijn handtekening.
Bij mij is het elke cyclus verschillend.. maar als ik zo;n kaartje als jou heb, ben ik ook ongesteld aan het worden. 2 maanden terug had ik 4 dagen bruinverlies en afgelopen keer 1 dag van te voren. Elke keer is het weer anders..