Vraagje

Discussion in 'De lounge' started by stampertje, Sep 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Op de site staat We zullen het pakketje afleveren 2 keer in de middag en 2 keer in de avond Indien u er niet bent zullen we een briefje in de brievenbus doen met het Tijdstip van de volgende bezorging.

Er stond nog wel meer bladie bla nou had ik het verkeerde besteld en wou ik hem niet aannemen (weet ik mijn fout) het pakketje zou morgen komen en was er vandaag en hebben ze het bij de buren afgeleverd mag dat?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vaak kun je op desbetreffende website invullen of de buren het mogen aannemen of niet

Tenminste, bij de webshops waar ik bestel kun je dat als voorkeur opgeven

Als het aangetekend verzonden was mogen je buren het niet aannemen, enkel jij

Maar is het gewoon zo via pakketpost mag het wel (en doen ze een briefje in de bus op welk nr het is gezorgd) mits je zelf daar bezwaar tegen hebt gegeven op de website waar je hebt besteld

3. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ja gebeurd wel vaker. Hier leveren ze ook wel eens bij de buren een pakketje af

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Maar er staat toch dat ze het meerdere malen proberen

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    De leverancier moet aangeven bij de bezorgdienst of het wel/niet bij de buren afgeleverd mag worden. Niet bij de buren afleveren kost hen flink extra omdat het pakketje dan van hot naar her gesleept moet worden.
    Ik kan niet zien wat er op de site staat, maar doorgaans is het zo dat als je niet thuis bent ze het bij de directe buren proberen. Zijn die niet thuis, dan nemen ze het weer mee etc etc.

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Je hebt overigens sowieso het recht om het terug te sturen, maar dan wel op eigen kosten. Dit is ook niet meer dan fair wanneer je zelf het verkeerde besteld hebt. Anders wordt de leverancier wel flink op kosten gejaagd.

Share This Page