eisprong al wel of niet gehad?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by mamavane, Sep 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavane

mamavane Bekend lid

Jan 27, 2011
    687
    21
    18
    hoi!

Normaal gesproken heb ik rond dag 19/20 mijn eisprong, maar zit nu al op dag 23 en weet nog steeds niet zeker of ik mn ei nu wel of niet heb gehad. Temp begint nu wel langzaam te stijgen, dus als ik op mn kaartje afga zou ik zelf afgelopen vrijdag zeggen.

toch heb ik het gevoel dat ik vandaag mn eisprong wel eens zou kunnen hebben..........Voel telkens steken (rechts) onderin mn buik en heb erg veel afscheiding.
    Maar als ik in FF de temp voor de komende dagen iets hoger invul, dan geeft-ie de eisprong aan op gisteren.

Snap er niks meer van. Iemand enig idee?

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Gezien de ingevulde tempen zou ik zeggen dat je vandaag of morgen je ei krijgt

3. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hmm, je cervixslijm kondigt nog niet echt een eisprong aan. Weet je zeker dat de afgelopen dagen creamy waren?

4. mamavane

mamavane Bekend lid

Jan 27, 2011
    687
    21
    18
    Nou, het was wel erg 'nat', maar voor mijn gevoel wel te wit voor watery/eggwhite, dus vandaar dat ik er creamy van gemaakt heb. En vandaag is ook zeker weten creamy. En temp ook vandaag nog steeds niet verder gestegen helaas. Maar vind het zo vreemd, heb al maanden een regelmatige cyclus van 29/30 dagen en ei rond dag 20 en zit nu al op dag 24 en nog steeds niks.
    Vraag me af of mn ei dan nog komt en ik gewoon een lange cyclus heb deze keer, of dat er gewoon helemaal geen eisprong meer komt..........

5. Zie dat je ook wel eens een cyclus van 33 en 34 dagen hebt gehad. De lengte van je cyclus is iets wat altijd anders kan zijn. Heb zelf een jaar lang 26-27-28 dagen altijd gehad en toen ineens werd het langer en weer korter.. je weet het nooit met je lichaam.
    Obv je kaartje kan je helaas nu nog niet zeggen wanneer je eisprong was of dat die nog moet komen. Ik zou zeggen blijf regelmatig klussen tot je het weet. Vrijdag zou heel goed kunnen ivm je afscheiding, moet je temp morgen ook iig nog hoog zijn.

6. mamavane

mamavane Bekend lid

Jan 27, 2011
    687
    21
    18
    Bedankt voor het meekijken/-denken!
    Temp was vanmorgen mooi hoog en FF geeft nu ook ei op afgelopen vrijdag aan!

Mysterie opgelost;)!

Share This Page