Hallo, heb even een vraagje? IK ben zeer gevoelig voor blaasontsteking en ik heb het idee dat er weer een aan zit te komen. Misschien gaat het na veel drinken vanzelf weer weg maar misschien word het wel zo erg dat ik antibiotica moet slikken. Ik weet niet of ik zwanger ben, maar is het schadelijk voor zwangere vrouwen? Liefs Annika
hey annika ik ben zelf ook heel erg gevoelig voor blaasontstekingen en ik heb op het moment ook weer een antibiotica kuur voor mijn blaas ontsteking. maar voor alle zekerheid moet je het ff na vragen aan de dokter om te overleggen welke kuur je wel en niet mag hebben liefs kikkert
dank je wel kikkert. waarschijnlijk ben ik niet zwanger hoor... maar je weet het niet natuurlijk! Dan zal ik het even vragen aan de arts als het echt erger gaat worden Liefs Annika
ik zit nu zelf ook aan een antibioticakuur. Dit kon geen kwaad volgens de huisarts+ apotheek. Daar ga ik dan maar vanuit. Ik merk wel dat nu ik me weer prettiger voel,ik de kleine meer voel
Je moet wel even zeggen dat je bezig bent, want dan houden ze rekening met het soort kuur dat ze je meegeven.
He Loran, Ik zie dat jij 23 bent en al zwanger bent! wat geweldig zeg! Vind je dat niet helemaal super te gek? Liefs Annika