Vraagje..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sandra24, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra24

sandra24 Niet meer actief

Goeiemorgen,

Ik had 18 september ongesteld moeten worden, deze bleef uit. Nu dacht ik vanmorgen laat ik eens gaan testen met de kruitvat test. Helaas verscheen er geen 2de streepje :( zou dat 2de streepje nog kunnen komen eerdaags of had dat er nu al moeten staan? ivm dat ik 3 dagen over tijd ben..
    Bedankt alvast!

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hoi,

is je cyclus altijd standaard of wijkt hij wel eens af?
    Je kunt altijd een late eisprong hebben dan kan je ook pas later positief testen..

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hoelang met de pil gestopt?
    Weet je zeker dat je NOD 3dg geleden was?
    En wanneer je eisprong is geweest?

Zou over 2dg nog eens testen mocht je niet ongi zijn!
    Succes!!

4. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    was het testje helemaal wit?

5. sandra24

ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil en telkens keurig op tijd ongesteld geworden. Test was inderdaad wit, ook geen wazig streepje te zien :( Ja mn NOD was 3 dagen geleden, had afgelopen week (of die week ervoor weet t ff niet meer) ook een bloeding, heel weinig maar zou innesteling geweest kunnen zijn...misschien?

6. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vorige maand hetzelfde. Ook maand of 5 ervoor met pil gestopt, steeds een cyclus van 32 dagen, maar vorige maand werd ik toen op dag 39 (na 4 negatieve testen :() pas ongesteld. Geen idee waar het aan lag.

Maar ik wil niet al je hoop de grond in boren hoor, bij jou kan het natuurlijk net zo goed anders zijn. Het komt wel voor dat mensen pas een aantal dagen na NOD positief testen.

7. sandra24

frustrerend he , zoveel testen doen en dan toch ongesteld worden :( tot op heden hier nog niks.. vind dat afwachten zo vervelend steeds.. maargoed over 2 dagen maar weer testen als er dan geen veranderingen zijn opgetreden ;)

8. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb je vandaag nog een test gedaan en wederom helemaal wit?

9. sandra24

ik heb mijn eerste test vanmorgen gedaan. had nog niet eerder getest. dus over 2 dagen nog maar een keer testen dat zou dan de 2 de keer zijn ;)

Deel Deze Pagina