23 maart heb ik een miskraam gehad.. en bij de echo de week erna, bleek dat alles 'schoon' was en mn baarmoederslijmvlies weer aan het groeien, en eitjes aan het groeien. Volgens de vk zou ik half april (nu dus) mn ei krijgen, maar volgens de vk hier op de site moet je je de dag van de miskraam als eerste dag van nieuwe cyclus tellen, en volgens de calculator had ik dan vorige week mn ei gehad. Volgens mn maancyclus zou ik pas de 24e vruchtbaar zijn.. Nou ben ik de afgelopen week weer emotioneel nogal wiebelig, beginnen mn boobies weer pijn te doen en op te zwellen (terwijl de ongi op zn vroegst pas over minimaal een week wordt verwacht) en droom ik alweer een paar nachten veel en vreemd. Allemaal dingen die ik bij de vorige zwangerschap ook had als eerste symptomen. Mn oude symptomen zijn echt al ruim 2 weken weg. Nou vraag ik me af.. kan het zo snel alweer raak zijn..? En klopt het dat je na een miskraam juist extra vruchtbaar kan zijn? Kan pas de 21e testen volgens de calculator. Wacht nog maar even af dus.. groetjes Ma2Be
PS.. Heb 2x laten pendelen. Pendelmieke had gelijk, en na de zwangerschap en miskraam dacht ik toch zeker dat caruli dus geen gelijk zou kunnen gaan krijgen.. Maar nu, misschien dus toch wel? Spannend weer dit!
Ik heb daar een tijdje geleden een vraag over gesteld. Over een foute innesteling/vroege miskraam. Er hebben ook mensen gereageerd die een miskraam gehad hebben. Misschien heb je er wat aan? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... nnesteling