voorspellende dromen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lievemama19, Mar 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    oi oi

ik heb vrijdagaaf toch zoiest raars meegemaakt. een droom

de werkelijkheid is... ik was 5 dagen overtijd, had wel hoop verschijnselen en 2 negatieve testen. daarna vreemde ongie
    heb een zoontje van 2 en ben gister dagje uit geweest naar belgie.

nu mijn droom.

was 5 dagen overtijd! daarna vreemde ongie...
    had een zoontje van 2 en dezelfde vriend, en zou dat weekend ook naar belgie gaan.
    van de dokter moest ik nog een keer een test doen, en wat bleek..

WAS GEWOON ZWANGER terwijl ik toch ongie was geweest.

alles was precies zelfde als de werkelijkheid alleen dan met een positieve test erbij.

ben nu nog steeds moe, misselijk en heb heel veel witte puntjes op mijn tepel, hoofdpijn en soms wat buikpijn

hebben meer mensen dit gehad? en hoe kan dit? :(

groetjes

2. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik heb een aantal dreomen gehad waarin ik een baby in m'n armen had of hoogzwanger was. Ik ga er gewoon van uit dat je droomt over waar je veel mee bezig bent (kan er beter niet te veel mee bezig zijn, want die dromen lijken soms zo echt dat ik de hele dag v erdrietig ben dat het niet echt was). Ik vind de precisie van jouw droom echter wel bijzonder.

3. love31

love31 Actief lid

Nov 20, 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    hoihoi
    ik denk dat bianca gelijk heeft..dat het komt doordat je er te veel mee bezig bent of dat je het te graag wilt.
    want vrijdag nacht heb ik ook gedroomd dat ik zwanger was terwijl ik het niet wist,en er ineens een klein voetje in mijn buik drukte(kzag hem echt letterlijk).op dat zelfde moment moest ik bevallen,en hebben mijn man en ik zelf de bevalling gedaan zonder een arts....ik vond het zo'n rare droom,terwijl ik net mijn ongi heb gehad.

liefs

4. Niet meer actief

nou ik droomde gisteren dat mn zoontje van tien maanden ineens ziek werd en kwam te overlijden (waarschijnlijk droomde ik dit omdat ik die dag een soortgelijk verhaal op internet las)

dus ik mag hopen dat dromen bedrog zijn brrrr, werd echt met een naar gevoel wakker...

Maar goed, je droomt vaak wat je die dag gehoord, gezien of gelezen hebt, ook verwerk je in je dromen datgenen wat je bezig houdt.
    dus dat is een beetje de reden waarom je hierover droomt.

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Mijn vriendin droomt vaak over dingen die later ook echt gebeuren, en pas heeft ze gedroomd dat ik een jongetje kreeg....en ik ben nog niet eens zwanger.

Ik hoop dat ze ook deze keer weer gelijk krijgt en dat ik snel zwanger word....maar ja, afwachten maar .

6. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik ken dat die rare dromen.
    vorige week droomde ik dat mijn vriend zijn oma was overleden en ik zwanger was.

nu lag zij al slecht en is inmiddels overleden, vandaag was de crematie en ben al 4 dagen over tijd.

7. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares

wauw

8. mommy to be

mommy to be Bekend lid

Dec 4, 2006
    549
    0
    0
    en heb je al getest dan?
    je weet maar nooit....
    ik duim voor je
    kuzz

9. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

Jan 4, 2007
    454
    0
    0
    friesland
    bij alle drie mijn kinderen heb ik gedroomd dat ik zwanger was en dat ook zo bleek te zijn in januari droomde ik dat mn dochter een baby kreeg en bij de baby zat een cocon waarop ik riep hee dat is mijn miskraam , dag later heb ik idd een miskraam gehad en week erop droomde ik dat ik zwanger was en dacht idd dat het kwam omdat ik zoveel ermee bezig was , maar had 3 weken later wel een positiefe zwangerschapstest in handen weer kwam het uit dus weet niet hoe het komt maar geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde

10. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nee nog niet getest, vind het dood eng eigenlijk.
    ook omdat de gyn ons vorige week vertelde dat met 1 miljoen zaadjes een spontane zwangerschap er niet in zou zitten.
    als ik uit ga van me langste cyclus dan ben ik ook al een aantal dagen overtijd.
    me langste cyclus was 30 dagen en zit vandaag op dag 33 en me temp is nog steeds 36.9

11. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    proficiat meis~!
    na zoveel pech heb je eindelijk eens geluk.
    geniet ervan

12. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    de droom is uitgekomen,vandaag toch maar getest

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Gefeliciteerd! En dat na 18 rondes, dat moet verschrikkelijk goed voelen!

Geniet van elke minuut van je zwangerschap!

14. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    ik weet toen ik de 1e keer zwanger was, dat ik droomde dat ik een positieve test had.
    en ik dacht hmm ga gewoon eens voor de gekkigheid een test doen en wat bleek hij was positief.
    stond te bibberen als een gek hihih.
    dus dromen kunnen soms voorspellen

15. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    vanmorgen mijn temp gekeken, zit op 36,4 dus zal best nit zwanger zijn hoor.

16. elle

elle Actief lid

Mijn zusje heeft laatst in korte tijd twee keer over mij gedroomd, dat ik kwam vertellen dat ik zwanger was. Werd na 7 dagen overtijd toch weer ongi.. maar ik hoop dat haar dromen ooit uit zullen komen.

Liefs elle

17. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Gefeliciteerd Sonja!

18. kikka

kikka Actief lid

Mar 9, 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hallo,
    een vriendin van mij is paar weken geleden bevallen en ik ben op babybezoek geweest.
    Paar dagen later had ik gedroomt dat m'n vriendin is gestorven,ik kwam wakker met tranen in m'n ogen...
    Heb dit dan opgezocht opt internet en blijkt als je droomt over "dood" dat er dan een verandering in je leven gebeurt...

Groetjes

19. Jana

Jana Actief lid

Dec 28, 2006
    347
    0
    0
    Nou, ik had afgelopen weekeind ook een mooie. Mijn vader 'verscheen' in mijn droom, heel helder, en hij vertelde helemaal stralend: "Wij worden opa en oma, want deze maand raakt onze dochter zwanger." :confused:
    Mijn moeder verscheen vervolgens ook, en bevestigde het. Ze was ook blij.
    In werkelijkheid zijn ze al lang opa en oma, trouwens.
    Nu maar hopen dat de droom voorspellend was, en dat ik de dochter ben die zwanger raakt en niet m'n zus (die er al drie heeft en het daarbij wil houden ;) ).

Share This Page