Hallo. Ronde 8 alweer. Deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt. Ben op dit moment echt niet lekker. Rond m'n ei (10 dagen geleden) had ik steekjes. Vanaf m'n ei licht misselijk en steeds winden Ook steds het idee dat ik ongi moet worden. Vandaag opeens hoofdpijn, heel misselijk en m'n darmen zijn in de war. Heb erge last van (ja, hoe zeg je dat netjes.....nou ja, dan maar niet netjes.....) diarree Trouwens.......De vorige ronde had ik voor het eerst pijnlijke tepels tussen ei en ongi en dat heb ik nu weer niet. Komt dit de zwangere dames (of dames die al eens zwanger geweest zijn) bekend voor? Ik zou het zo fijn vinden als we nu zwanger mogen zijn........
Het kan uiteraard, helaas is niets zeker echter. Je hoort vaak dat het lichaam een spelletje speelt..... Maar zolang de ongi niet komt kunnen het verschijnselen zijn.
Ik weet het niet! Ik word ook steeds in de maling genomen door mijn lichaam. Er is geen pijl op te trekken. Maar nog 3 dagen kiezen op elkaar en dan kan je testen... Ik zal voor je duimen!