pfff....wanneer WEER naar de huisarts?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kikkertje0, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikkertje0

12 dec 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Inmiddels zijn we alweer 11 maanden bezig met onze kinderwens......opzich heel erg jammer, maar het kan nou eenmaal zo lang duren, geen probleem dus....al doet het elke maand in je hart pijn.
    Als dat nou de enige plek was waar het pijn doet....
    Ik heb nu al bijna een half jaar dat ik eigenlijk niet vloei. Inmiddels 2x naar de huisarts geweest omdat ik het vreemd vond, maar daarnaast heel veel buikpijn heb. Conclusie: ik heb 'weeën', die veroorzaken de pijn. Het niet vloeien wordt afgedaan als 'je maakt weinig baarmoederslijmvlies aan'. Toch zit het me niet lekker, ze hebben nooit iets onderzocht. Je kunt er immers een jaar over doen.
    Vandaag is de pijn weer niet te houden, zelfs met hoesten houdt ik mijn buik vast. Mijn 'bloed' is zoals elke maand zeer weinig en pikzwart.

Ik vertrouw het nog steeds niet, vroeger voor de pil vloeide ik bij het leven. En pijn had ik toen wel veel, vandaar start pilgebruik.

Moet ik toch maar mandje wachten, nu gaan, artsen geloven, ik weet het niet meer.....zijn er misschien vrouwen met zelfde 'klachten'?

Please tell me!

2. vief

vief Actief lid

19 aug 2012
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Kikkertje0,
    Ik ben niet bekend met je klachten, maar ik zou toch zo snel mogelijk aandringen op onderzoeken... Mij lijkt het niet helemaal oké dat je bloed pikzwart is en dat je je buik moet vasthouden omdat het zo zeer doet! En hoe eerder je weet wat er aan de hand is hoe beter, toch?
    Succes!

Liefs Vief

3. jenn88

jenn88 Niet meer actief

hoi kikkertje,
    ik zou gelik gaan dit is niet normaal zwart bloed, k denk dat het tijd word dat je je huisarts een flinke schop onder zijn reet moet verkopen en dat ie je even helemaal binnenste buiten gaat keren. om te zien wat er aan de hand is.
    en als jij denkt dat er iets niet klopt en het niet vertrouwt is het vaak zo. nooit tegen je eigen gevoel ingaan. ik heb zelf ook het idee gehad dat er iets niet klopte het was altijd een gevoel wat ik had nu ben ik er inseptember achter gekomen dat er idd iets niet klopte nu ben dolblij dat ik nooit tegen mijn eigen gevoel ben ingegaan. heel veel suc6 verder hou ons op de hoogte

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Vreemde conclusie van de HA zonder onderzoek. En daarbij als hij gelijk heeft, weinig baarmoederslijmvlies=minder kans op innesteling.

Terug gaan hoor en om verwijzing vragen. het zou kunnen dat het niets is, maar als er wel iets is wat makkelijk te ondersteunen/verhelpen is dan wacht je nu voor niets.

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Laat je niet wegsturen hoor! Zoveel pijn en zwart verlies wijst er duidelijk op dat je stagnatie hebt. En dat het een jaar kan duren voordat je zwanger bent, vind ik er los van staan, je huisarts zou je sowieso al moeten laten onderzoeken, al is het alleen voor je klachten!

6. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Misschien kun je om een andere arts inde praktijk vragen?
    Ben het met bovenstaande reacties eens.

7. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    Ik zou inderdaad naar een andere arts gaan, dit is niet goed hoor, en je hebt er recht op om een second opinion aan te vragen.
    Ik werd nadat ik de eerste keer kwam doorgestuurd door mijn huisarts hij is wel erg makkelijk hoor maar wel fijn.

veel succes

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.882
    2.883
    113
    Noord-Holland
    Gewoon nog een keer terug en zo snel mogelijk :) Dit gaat niet zozeer over je kinderwens als wel over dat er iets in je buik niet helemaal goed lijkt te gaan.. zwart bloed en zoveel pijn is niet normaal, daar moet gynaecologisch naar gekeken worden.. i.e. in ieder geval een echo en bloedprikje.

9. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ga terug en zeg dat je de praktijk niet eerder verlaat dan een verwijzing naar de gynaecoloog.

10. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    en al nieuws ???

11. kikkertje0

12 dec 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog geen nieuws...morgenochtend eindelijk kans om afspraak te maken! Hopelijk kan ik eens op mijn strepen gaan staan, want was weer extreem pijnlijk deze keer en op paar druppels donkerrood, verder alleen zwart/donker bruin gehad......zo vreemd...vertrouw me lichaam gewoon niet, geen prettig gevoel

12. vief

vief Actief lid

19 aug 2012
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Kikkertje,

Heb je al een afspraak gemaakt? Laat je niet afschepen hoor!!!

Liefs Vief

13. kikkertje0

12 dec 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames,

Ik heb een doorverwijzing!! Morgen kan ik bellen naar de poli en dan krijgen we vragenlijsten opgestuurd. Vervolgens als we die hebben geretourneerd krijgen we een oproep voor intake.

Ik ben er erg blij mee! Maar vind het toch ook wel spannend......weet niet wat je nu te wachten staat. Nou ja, als ze de boel maar eens checken, dan kunnen we daarna met gerust hart verder klussen. Want hopelijk blijft de mmm ons bespaart....

Bedankt voor jullie medeleven!!

14. vief

vief Actief lid

19 aug 2012
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn! Nu maar hopen dat je snel langs kunt komen voor je intake! Ik kan me voorstellen dat het heel spannend is, maar je moet maar zo denken 'nu wordt er tenminste iets mee gedaan'.

Hopelijk heb je snel duidelijkheid en ik hoop met je mee dat de mmm je bespaard blijft!!!

Liefs Vief

Deel Deze Pagina