Ovulatietest ik snap er niks van

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wolfje89, 2 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Hoihoi!

Ik heb een vraagje, ik ben donderdag begonnen met ovulatie testen volgens mijn berekeningen heb ik maandag mijn eisprong, nu ben ik dus wezen testen en heb ik eerst wel een tweede streep op donderdag en daarna worden ze lichter, betekend dit dat ik mijn ei nou al heb gehad?? Ik zal even een foto toevoegen want het tweede streepje is niet zo donker als het controle streepje..

Verwarrend..

( is eerste maand waarin ik ovulatie testen gebruik ze zijn van zwanger&kids)

Bijgevoegde bestanden:

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Het kan zijn dat dat jou piek is geweest en dat hij dus niet echt knalt. Maar ik denk eerder dat je beter nog even door kan testen en je dan alsnog een knaller kan krijgen.
    Lh kan namelijk erg schommelen, dus daarom kun je de ene keer duidelijkere streepjes dan de andere keer krijgen. Dus gewoon nog ff doortesten en dan kom je er gauw genoeg achter of dat je piek was, of niet.

3. wolfje89

Oke thnx!
    Dan test ik gewoon nog ff lekker door tot woensdag of zo:)

4. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Dat zou ik ook doen inderdaad. ;) Je weet maar nooit.

Het kan zijn dat je ei wel geweest is en je net te vroeg op de dag hebt getest, bv. 10:00 en dat hij om 16:00 knalde en de volgende dag om 10:00 weer minder donker is, maar het kan ook zijn dat je ei nog moet komen. Ik ben benieuwd wat je testen de komende dagen gaan doen. ;)

5. wolfje89

nou denk dat ie toch donderdag positief was, heel vreemd..
    Ben nu stront ziek, weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ik zit helemaal vol me neus me keel me hoofd haha.

wel raar zo vroeg.

6. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Wij zijn zelf ook bezig met zwanger worden en heb 2 weken geleden een aantal dagen getest met een ovulatietest, maar geeft steeds negatief aan! In mijn omgeving er over gehad en iemand vertelde mij dat zij dat ook steeds had, maar.... eind van de maand was ze wel zwanger! Dus als het negatief blijft, wil het niet zeggen dat je niet in je periode zit. Bij meer mensen geven deze testen niet positief.
    Succes!

7. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    hoii ik ga deze maand ook voor t eerst testen met ovu's,heb ze besteld bij zwanger en kids.. Wolfje heeft t lang geduurd eer dat ze binnen kwamen..

8. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Loes83: zo'n verhaal ken ik inderdaad ook. Een vriendin moest van haar gynaecoloog ovutesten gebruiken. Dit heeft ze 3 maanden gedaan en ze zijn geen enkele keer positief geworden, maar de 3e maand was ze wel zwanger en ze heeft inmiddels een dochter :)

@ Beebbie: ik heb mijn testen vorige week maandagavond besteld en op woensdag waren ze er.

Ik ga vandaag beginnen met testen, ben benieuwd :)

9. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ik dacht ook een cyclus te hebben en dan ongeveer op dag14 rem positieve ovutest. Maar zit nu op cd 21 en heb gisteren en vanaf eindelijk positieve ovutesten gehad! Dus nog even doortesten, misschien is je ei wel later?

10. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    ooh dat is toch snel heb ze vanmorgen besteld. ben ook erg benieuwt wil zo snel mogelijk gaan testen zodat ik weet waneer me ei is ff een test maandje deze ronde!

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier hetzelfde, dacht vorige week woensdag en donderdag, op cd8 en 9, een positieve ovutest te hebben maar temp steeg niet. Streepjes werden ook weer lichter op de testen, maar gewoon door blijven testen en vandaag weer een bijna positieve test, cd13, dus denk dat mn ei nog komt!

12. wolfje89

oud topic maar wou toch even melden dat ik dus zwanger ben!
    zonder dat ik echt een duidelijk ei had:):):)

13. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Gefeliciteerd!!

14. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Super! Gefeliciteerd!

Dus toch je piek gemist.

Heeft mij wel hoop haha want ik heb hetzelfde probleem eigenlijk ;)

15. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat!

Deel Deze Pagina