Vraagje

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door nanette77, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat het hier mag..
    Ik heb een zusje met financiële problemen.
    Ze doet er alles aan om er uit te komen.
    In het verleden heeft ze fouten gemaakt.. Oa trouwen met een man met verslavingen en die goed onder druk kon zetten.
    Ze zit tot over haar oren in de schulden.

Nou helpen mijn man en ik waar we kunnen, maar we helpen nog een gezin en wij hebben ook maar 1 inkomen. Het houdt ook bij ons op.

Mijn zus heeft 5 kinderen. Voor 4 van de 5 krijgt ze wel eens kleding. Het jongste meisje krijgt kleding en speelgoed van mijn dochter en haar zoontjes via een broer van mij.
    Alleen haar oudste dochter valt altijd buiten de boot. Die loopt in te krappe kleding omdat niemand van ons een kindje heeft in die leeftijdsgroep.

In het verleden kocht ik de kleding van haar oudste dochter wel. Maar zoals ik aangaf trek ik dat nu ook niet meer, toen hadden we nml nog 2 inkomens

Concrete vraag..
    Is er iemand die nog wat kleding heeft voor een meisje in maat 152?

Heb het er moeilijk mee om het zo hier neer te zetten... Maar ik dacht ik vraag het toch maar...

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als ik het had in die maat kon je het zo van mij krijgen, maar helaas. Ik wil je alleen maar zeggen dat ik het erg lief van je vind om zo te helpen, veel succes met zoeken.

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik heb helaas geen kleding in die maat, maar wellicht kun je een advertentie op MP zetten? En ik geloof dat ik laatst ook iets las over een weggeef community oid waar kleding weg werd gegeven.

Heel veel succes!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Weet iemand misschien wat daar de url van is?
    is nml een goede tip!

5. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik kan je helaas niet helpen. heb zelf geen kinderen. Maar ik wil wel even zeggen dat ik het echt heel lief vind van je wat je al hebt gedaan en wat je nu wil gaan doen!

Succes ermee

6. jonibra

jonibra Niet meer actief

Kan je helaas niet aan kleding helpen, heb alleen een zoon die net uit die maat is, maar als je op Facebook zoekt op weggeefhoek kom ie heel veel groepen tegen die anderen aan gratis spullen helpen misschien heb je hier wat aan.

Super van je dat je ze zo helpt!

Liefs jonibra

7. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Er zijn inderdaad instanties waar je gratis kleding (en speelgoed) kan opvragen. Ik weet even de naam niet meer, maar als je googled op "gratis kinderkleding ophalen" krijg je best veel websites via welke je gratis kleding kan krijgen (en ook andere spullen).

8. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dit is niet toegestaan zie ook de regels

Deze topic doe ik op slot.

Deel Deze Pagina