waar/hoe kan ik het beste een Wii kopen?

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door twijfelkont, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelkont

21 feb 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames,

we zijn voornemens om een wii voor onze zoon en dochter (6 en 3) te kopen (namens Sinterklaas).
    weten jullie waar momenteel de beste deal loopt en/of het goed te doen is om deze via marktplaats te kopen??? (ben altijd bang dat er dan wat kapot is ofzo en aangezien we zelf echte no-no's op dat gebied zijn, dit pas zien als we er echt mee aan t spelen zijn),
    zijn er verder dingen waar we echt op moeten letten (oudere of nieuwere types of afstandbedieningen ofzo???)

ik hoor graag van jullie,
    twijfelkont

2. twijfelkont

21 feb 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames,

we zijn voornemens om een wii voor onze zoon en dochter (6 en 3) te kopen (namens Sinterklaas).
    weten jullie waar momenteel de beste deal loopt en/of het goed te doen is om deze via marktplaats te kopen??? (ben altijd bang dat er dan wat kapot is ofzo en aangezien we zelf echte no-no's op dat gebied zijn, dit pas zien als we er echt mee aan t spelen zijn),
    zijn er verder dingen waar we echt op moeten letten (oudere of nieuwere types of afstandbedieningen ofzo???)

ik hoor graag van jullie,
    twijfelkont

ps ik had m per ongeluk bij gratis/aanbiedingen geplaatst..............

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hoihoi,

Wij hebben eergisteren een xbox360 gekocht met Kinect (zelfde als wii alleen dan zonder controller.) Deze was in de aanbieding bij de Intertoys. We zijn ook bij een game winkel naar binnen gelopen daar werd ons ten zeerste afgeraden zoiets tweedehands te kopen. Mediamarkt beweerd altijd de laagste prijs de hebben net als BCC. Wehkamp heeft vandaag de laatste dag van de dwaze 4daagse! vergelijk.nl vergelijkt alle prijzen voor je. Bart smit heeft geloof ik 15 % op alle consoles en games net als Intertoys. Hoop je zo genoeg geholpen te hebben hihi mijn tip koop m nieuw! Volgens mij kost een wii nu 133 euro zoiets op marktplaats vragen ze er net zoveel voor!

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    NEDGAME.nl verkoopt veel tweedehands games, zondag besteld gister binnen! 3 maanden garantie op spellen, nieuwe spellen zijn zo belachelijk duur!

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Mediamarkt komt die van ons weg. Hadden toen een leuke aanbieding met mario spel en stuurtje ect..

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Mediamarkt en wehkamp zijn vaak het goedkoopst

30-11 komt de WiiU uit en zal de gewone Wii in prijs dalen. Goed de aanbiedingen in de gaten houden dus

Bij de ipad word maar 1 remote en nunchuk geleverd, als je met z'n 2e tegelijk wil spelen moet je een 2e remote en nunchuk aanschaffen, dit zou ik eventueel wel 2e hands doen. De Wii zelf zou ik niet tweedehands doen, vaak vragen ze nog de hoofdprijs terwijl de Wii nu nieuw incl nunchuk, remote, mariokart én stuur €130 kost

Je zou hem kunnen laten ombouwen voor €30, dan kun je er gratis spellen op zetten

7. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    heb je pb gestuurd ;)

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wij hebben de Wii omgebouwd dn spelen nu gekopieerde spellen en via harde schijf. Niet legaal maar wel goedkoop. De Wii hebben wij van een vriend overgenomen ruim 3 jaar terug en werkt nog uitstekend. Hebben een extra controller erbij gekregen. Die dingen zijn ook nog iets van 40 euro en daar moet je dus wel rekening mee houden. Ik denk dat je voor nieuw Inc extra controller en 1 spel zit toch al snel op 200 euro zit nieuw. Ombouwen kost rond de 30 euro en de gerantie blijft. Er wordt niks open gebroken namelijk alleen wat software veranderd. Dit is echt de moeite waard dus. Veel speelgoed winkels hebben nu extra korting. Volgende maand zal de prijs dalen waarschijnlijk.

Deel Deze Pagina